13.05.2023, 09:36
13.05.2023, 13:41
Na przykładzie hofa do Grundorfu:
Szukamy następujących tagów:
Dla pierwszych dwóch opcji rozgryzamy to w taki sposób (przykładowy kierunek):
Wszystko, co jest poniżej pierwszych dwóch opcji to informacje dla sterowników, filmów czy tablic. Najprościej mówiąc, pod takowym wpisem szukamy numerka i nazwy kierunku pod nim. W ten sposób możemy to rozgryźć. Z tego możemy odczytać, że kod ziel 105 wyświetli nam kierunek na pętlę Krankenhaus.
W przypadku [addterminus_list] każda trasa to jedna linijka tekstu. Poszukajmy zatem kodów tutaj (użyłem pliku HOF do Prawobrzeża 0.3):
Wziąłem tutaj trzy przykładowe wpisy - pierwsze dwa to wpisy z tagiem {ALLEX}, których zadanie jest takie same, jak tagów [addterminus_allexit]. Pierwsza wartość od lewej to kod ziel danej trasy, a pierwszy wpis tekstowy od lewej to jak wyżej nazwa, która wyświetla się w oknie wprowadzania kierunku z menu gry. W tym wypadku możemy odczytać, że kod ziel 10 wyświetli nam "Zjazd do zajezdni', a kod 951 wyświetli nam kierunek "Osiedle Kasztanowe".
W razie pytań pisz śmiało.
Szukamy następujących tagów:
Kod:
[addterminus] (pojedyncza trasa z kodem ziel)
LUB
[addterminus_allexit] (pojedyncza trasa, której wpisanie spowoduje opuszczenie pojazdu przez wszystkich pasażerów)
LUB
[addterminus_list] (lista tras i wszystkich kodów ziel)
Dla pierwszych dwóch opcji rozgryzamy to w taki sposób (przykładowy kierunek):
Kod:
[addterminus]
105 - kod ziel trasy
Krankenhaus - kierunek trasy (taki sam, jaki mamy na liście "z belki")
KRANKENHAUS
EINSTEINDORF
KRANKENHAUS
KRANKENHAUS
Gru_Krankenhaus.tga
E.-Dorf Krankenhaus
................
Wszystko, co jest poniżej pierwszych dwóch opcji to informacje dla sterowników, filmów czy tablic. Najprościej mówiąc, pod takowym wpisem szukamy numerka i nazwy kierunku pod nim. W ten sposób możemy to rozgryźć. Z tego możemy odczytać, że kod ziel 105 wyświetli nam kierunek na pętlę Krankenhaus.
W przypadku [addterminus_list] każda trasa to jedna linijka tekstu. Poszukajmy zatem kodów tutaj (użyłem pliku HOF do Prawobrzeża 0.3):
Kod:
[addterminus_list]
{ALLEX} 0 Empty Blanko.tga 0
{ALLEX} 10 Zjazd do zajezdni ZJAZD DO ZAJEZDNI ZJAZD DO ZAJEZDNI ul. Struga DO ZAJEZDNI Sz_SPAK.tga Zjazd do zajezdni 102
951 Osiedle Kasztanowe OS. KASZTANOWE OSIEDLE KASZTANOWE OS. KASZTANOWE Sz_77_Kasztanowe.tga Osiedle Kasztanowe
Wziąłem tutaj trzy przykładowe wpisy - pierwsze dwa to wpisy z tagiem {ALLEX}, których zadanie jest takie same, jak tagów [addterminus_allexit]. Pierwsza wartość od lewej to kod ziel danej trasy, a pierwszy wpis tekstowy od lewej to jak wyżej nazwa, która wyświetla się w oknie wprowadzania kierunku z menu gry. W tym wypadku możemy odczytać, że kod ziel 10 wyświetli nam "Zjazd do zajezdni', a kod 951 wyświetli nam kierunek "Osiedle Kasztanowe".
W razie pytań pisz śmiało.
20.06.2023, 07:54
Witam.
Odświeżając temat - czy jest możliwa dowolna modyfikacji kodów ZIEL ?
Chciałbym dodać dodatkowe warianty zamieniając istniejące lub dodając nowe typu : "Wyjazd na linię", "Przerwa techniczna", "Zjazd do zajezdni", "Awaria" itp.
Z góry dziękuję za wskazówki.
Odświeżając temat - czy jest możliwa dowolna modyfikacji kodów ZIEL ?
Chciałbym dodać dodatkowe warianty zamieniając istniejące lub dodając nowe typu : "Wyjazd na linię", "Przerwa techniczna", "Zjazd do zajezdni", "Awaria" itp.
Z góry dziękuję za wskazówki.
20.06.2023, 09:00