Strefa OMSI

Pełna wersja: Aktywne okno, a spadek fps
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Mam taki problem. Moja mapka wczytuje się około 10 minut z błędem że coś tam grafikformat jest zły, ale wszystkie tekstury, wszystko działa dobrze. Problemem są tylko potworne lagi. Spodziewałbym się, że napchałem trochę scenerii i laptop nie daje rady, ale jak kliknę w pasek zadań Windowsa na dole tak, że okno OMSI już nie jest aktywne, ilość fps wzrasta dwukrotnie, przyjmując taką wartość, jaką miewałem wcześniej, czyli w normie. Jak tylko kliknę w okno OMSI, uaktywniając je, ilość fps spada dwukrotnie. Ma ktoś jakiś pomysł co tu jest nie tak?:^)
Sprawdziłem u siebie, nic takiego nie występuje. Z jednej strony - na czas minimalizacji bądź nieaktywności okna, pewne operacje związane z grą mogą być zawieszane i wcale to nie jest takie dziwne. Z drugiej - powinno to mieć miejsce w ujęciu globalnym, a nie tylko na jednej konfiguracji.

Powiedz, czy po takiej operacji tekstury ładują się u Ciebie ponownie i ile masz pamięci na karcie.
Dzięki za odpowiedź.
Nie byłbym zdziwiony, gdyby minimalizacja/zrobienie okna nieaktywnym powodowały spadek fps, bo system chce zwiększyć wydajność tego, co jest na wierzchu, ale jest odwrotnie. Jak tylko OMSI zrobi się aktywne, ilość fps spada.
Wszystko ładuje się dokładnie tak samo, niezależnie od tego, czy okno OMSI jest aktywne, czy nie, tylko gdy jest aktywne i mam "lagi" ładuje się relatywnie wolniej. Pamięci na karcie mam 128 MB, ale do tej pory wystarczało. W ustawieniach systemu jest opcja zwiększenia wydajności dla aplikacji/usług w tle, mam od zawsze ustawione domyślnie, czyli dla aplikacji, więc to nie tego wina.
Przekierowanie