Strefa OMSI

Pełna wersja: Problem z kaflami w edytorze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Nigdzie nie mogłem znaleźć informacji na temat tego problemu więc przedstawiam go tutaj. Tworzę swoją mapę w edytorze, łącznie wszystkich kafli jest 25. Gdy jestem na 25-tym kaflu widać drogi chodniki i ogólnie wszystko, co zbudowałem, a gdy klikam na przylegający do kafla 25-ego kafelek 26, nagle wszystko znika. Gdy spowrotem klikam na kafelek 25 znów wszystko się pojawia. Proszę o pomoc z tym błędem, ten projekt jest dla mnie bardzo ważny, z góry dziękuję.
Musisz wrzucić logfile.txt. Bez tego nic nie zrobimy.
(18.01.2024 13:03)Ikarus 132 napisał(a): [ -> ]Musisz wrzucić logfile.txt. Bez tego nic nie zrobimy.
Wrzucić go tutaj?
Jasne, że tak
(18.01.2024 14:49)Konduktor5-8 napisał(a): [ -> ]Jasne, że tak

Tu dołączony logfile.txt
1. Masz wszystkie pojazdy wypisane w ailist/parklist?
2. Co robiłeś na tym tile 26? Stawiałeś tam entrypointy?
(18.01.2024 15:34)Ikarus 132 napisał(a): [ -> ]1. Masz wszystkie pojazdy wypisane w ailist/parklist?
2. Co robiłeś na tym tile 26? Stawiałeś tam entrypointy?

1. Jak narazie tworzę samą sieć dróg, to w sumie dopiero początki.
2. Po prostu go stworzyłem i postawiłem przedłużenie drogi z kafla 25. Żadnych entrypointów, co ciekawe ten sam problem z drogami jest na pierwszym kaflu mapy. Dziś to zauważyłem
No ale jakiś ailist i parklist tam jest, brak któregoś z pojazdów może ten błąd powodować. Zwłaszcza, jeśli to się dzieje na różnych kaflach mapy. Sprawdź to najpierw.
(18.01.2024 23:37)Ikarus 132 napisał(a): [ -> ]No ale jakiś ailist i parklist tam jest, brak któregoś z pojazdów może ten błąd powodować. Zwłaszcza, jeśli to się dzieje na różnych kaflach mapy. Sprawdź to najpierw.
porównywałem do Grundorfa, ailist się zgadza. w parklist brakuje parę modeli
No to uzupełnij te brakujące modele...
Stron: 1 2
Przekierowanie