Strefa OMSI

Pełna wersja: MAN Lion's City
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Man'y z SPPK Police są bardzo dobrze wykonane. 320-konne silniki Euro6 dają "superprzyśpieszenie" :hihi:
Plusy:
-Dobra jakość materiału
-Dobre silniki
-Czyste
-Drzwi nie trzaskają aż tak głośno

Minusy:
-Plastikowe siedzenia (jadąc linią 101 ze Szczecina do Polic zabolały mnie od nich plecy) :(
-Dosyć twarde zawieszenie

Ogólnie są to dobre wozy ale nie zaskakują niczym niesamowitym.
I tak mają wygodniejsze fotele od jakichkolwiek Sterów, stosowanych w Solarisach :v Wielki pan się znalazł, że musi mieć luksusową sofę w komunikacji miejskiej. Plusem jest też to, że się praktycznie nie psują, jeżdżą fajnie i przyjemnie.
Praktycznie się nie psują .... tia. Co róż słyszę o wysłaniu pogotowia technicznego do MANów w szpczególności do ITSowych oraz Oslo.
Choć muszę przyznać że ex. Oslo mają wygodne fotele potem bym dał fotele ala warszawa na samym końcu stery oraz fotele w wozach ex. ITS Michalczewski. Ale cóż stan techniczny jest zależny od mechaników oraz kierowców pracujących w danym przedsiębiorstwie. Wielkim plusem jest działająca klimatyzacja w praktycznie wszystkich wozach. A panie KMS STERy są montowane także w innych markach.
Został poruszony temat Szczecina, to precyzowałem do Szczecina. Polickie MANy są praktycznie bezawaryjne, pogotowie techniczne rdzewieje na terenie zajezdni:D
@2up: po pierwsze: ocenianie awaryjności Lion'sów poprzez egzamplarze ex ITS oraz ex Nobina/Norgesbuss/Unibuss lub też te z MPK Poznań jest jak ocenianie [dobra daruje sobie to bo znowu wyrwe bana], miarodajne tak bardzo że aż w ogóle. Jeżeli ma się na nie tak bardzo wywalone jak w/w firmach to nie ma co się dziwić że są one zajechane, proponuję się przejechać Lion'sami ex Geneva w Krakowie, Lionsami 2011r/2017r z Gorzowa lub Lionsami w Toruniu, w piernikowym mieście co prawda nic nie jest zadbane ale i tak Lionsy na tle innych autobusów są najlepsze.
Punkt widzenia zależy od punktu patrzenia.
W przypadku MANa to tak trochę trudno jednoznacznie powiedzieć awaryjny czy nie.Jak widać z Waszych wypowiedzi są różne serie.W moim mieście Man to obecnie podstawa komunikacji miejskiej.Kilka lat temu mieliśmy naprawdę dużą ilość używanych MANów a każdy inny.Niektóre są do dzisiaj i można powiedzieć że to świetne wozy. A były i takie ,którymi kierowcy nie lubili jeździć,nie wspominając o biednym wyposażeniu czy głupim układzie siedzeń.Sam się dziwiłem że jakieś przedsiębiorstwo mogło coś takiego sobie zamówić.Nowe MANy obecnie nie sprawiają większych problemów a i pasażerowie je lubią.Nie długo będziemy mieli na trasach taką oto ciekawostkę http://www.infobus.pl/kolejne-man-y-w-je...15982.html
Witam,
Z tymi MAN-ami to różnie bywa, z perspektywy kierowcy są oczywiście plusy - na przykład nowoczesna sylwetka lub przestronne wnętrze, albo przejrzysty kokpit kierowcy. Minusów tez jest niestety parę - np. słabe przyspieszenie, delikatna konstrukcja - na dziurze czasem sprawia wrażenie, że zaraz się rozpadnie - lub klaustrofobiczne wrażenie - autobus jest niższy niż np. Solarisy Urbino. A przynajmniej takie są Włocławskie modele - nie wiem jak jest u innych przewoźników. Mimo wszystko nie jeżdżę nimi zbyt często. Ale ja i tak je lubię.

Z poważaniem,
PiokuPKR
Szczerze Many NL293 to moje ulubione Częstochowskie autobusy. Z plusów mogę zaliczyć dobre wyposażenie, bardzo ładna stylistyka, silnik pracuje bardzo cicho. Na plus jest też spora ilość dość wygodnych siedzeń oraz dobre oświetlenie. Minusem jest jednak to, że drzwi otwierają się z dużym opóźnieniem oraz to, że podczas gdy pojazd stoi, silnik strasznie zaczyna wibrować. Mamy też Lionsy G i GL aczkolwiek są mało nimi jeździłem więc nie mogę o nich zbyt dużo powiedzieć.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie