Strefa OMSI

Pełna wersja: Mobilis
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ciekawe co by było, kiedy Mobilisowe SU miały Ventury:X Pewnie by szybko poodpadały:D Ciekawe jak się sprawdzą w Białymstoku:P
Podpisano umowę na 15 brygad Liberami do 31.07.2016. Soliny niestety znikają:(
A w mobilisie zabawa trwa:X http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/51,...9.html?i=0
Strasznie dziwne, a nie przecież to mobilis! http://phototrans.pl/14,207059,0,Solaris..._A153.html
Ostatni dzień libero i solin w warszawskim mobilisie http://omni-bus.eu/joomla/index.php?opti...wiadomosci
(18.12.2015 17:03)pro.miszczu napisał(a): [ -> ]http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/51,...9.html?i=0
Strasznie dziwne, a nie przecież to mobilis! http://phototrans.pl/14,207059,0,Solaris..._A153.html

Dawniej był to pojazd testowy. Co w tym dziwnego? Pulpit Actia...
Pojazd miał wypadek...
@MareczekSzczecin chodzi mi oto, że ten wóz ma kierownicę, której nie powinien mieć. Patrz jakby wyglądał pulpit VDO Fap z kierownicą od pulpitu moki. Tak samo dziwnie wygląda ta konfiguracja : actia + kierownica z moki:)
Jakoś w Jelczach nikt się nie czepiał kierownic z Żuka, Ikarusa czy innego wynalazku. Kierownica jak sama nazwa wskazuje służy do nadawania pojazdowi zadanego zwrotu, nie zaś do wyglądania i pasowania estetyką. Może ta z MOKI jest wygodniejsza i kierowca sobie specjalnie przełożył? Może mistrzowie z Bolechowa taki wyprodukowali? Spójrz na Urbino 18 IV podczas premiery - szczyt hańby, do swojego śmiesznego dotykowego pulpitu doczepili kierownicę z FAPa. I co, jeździ? Jeździ. Jakby to były drzwi z gilotyną, gniazdo ruskiego kaemu w wieży silnika albo fotele z kolcami nasączonymi trucizną to byłaby tragedia, ale kierownica z czegoś innego to naprawdę nie jest największe zmartwienie jakiegokolwiek przewoźnika, dla którego autobus ma zarabiać.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Ale pierdzielita... Ta kierownica w pierwszych Actiach była fabrycznie montowana. Dopiero po czasie zaczęto montować tą znaną kierownicę w standardzie.
Autobusy z Mobilisu w Warszawie są porysowane, klimatyzacja jest zepsuta, bród, smród i ubóstwo, w SU 18 przeguby skrzypią tak, że nie da się wytrzymać. Mobilis to jeden z tych gorszych ajentów Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie zaraz po ajencie PKS Grodzisk Mazowiecki.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie