Dzięki za pozytywne komentarze, nawet nie wiecie jak pomagają przy pracy
(16.11.2013 14:19)CoYoTeK napisał(a): [ -> ]Możemy spodziewać się dużo gadżetów w modelu, typu otwierane schowki i takie tam?
We wnętrzu na pewno będzie pare animowanych bajerów, a jeśli chodzi o karoserie, to zobaczymy jak będzie z optymalizacją modelu. Jeśli będzie okej to wykonam cały luk bagażowy, z odpowiednim oteksturowaniem i hydraulicznymi wysięgnikami.
Pokażę teraz model podłokietnika wraz z ramą fotela. Tak jak wcześniej, model jest bardzo uproszczony. Gdyby to było pojedyncze to mógłbym to zrobić ładniej, ale ze względu na fakt, że przy każdej parze siedzeń musi to być obecne to zdecydowałem się zrobić to troche kanciate ;p Wygląda znośnie?
Wygląda bardzo dobrze, nie wiem ile rzędów siedzeń jest w tym modelu, ale bardziej szczegółowe wykonanie mogłoby negatywnie wpłynąć na optymalizację. Zresztą, kto będzie na to patrzeć, każdy prowadzi "zza kółka".
Jeśli chodzi o podłokietniki, to i tak według mnie, wystarczająco dobrze wyglądają. Sebag ma racje - autobus prowadzimy "zza kółka", podłokietniki to w teorii zbędny gadżet, stąd nie wymagają takiego dopieszczania. Razi mnie tylko tekstura siatki za siedzeniami - zmień może na jakąś typowo materiałową, bowiem w obecnym stanie nie wygląda interesująco. Druga kwestia - podnóżek. Musi być? Owszem, detal detalem, ale takie pierdółki też obciążają model. Zastanowiłbym się nad usunięciem ich.
Ta siatka w grze jest przezroczysta, więc wszystko wygląda tak jak należy
Muszę Ci powiedzieć, że model prezentuje się bardzo dobrze
Rób tak dalej a wyjdzie z tego niezły busik myślę, że jeden z lepszych do OMSI a najlepszy jeżeli chodzi o autokary
Powodzenia.
@CoYoTeK: po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku, że masz racje co do podnóżka, a tym bardziej przekonało mnie jak zobaczyłem, że zaoszczędzę 2 tysiące trójkątów
Dopieściłem kolejny element wnętrza czyli stoliki przy przednich i tylnych drzwiach
Myśle, że ta tekstura będzie mogła zostać.
I skończona toaleta
Na tym screenie widoczna jest jeszcze poprzednia tekstura stolika.
Jeśli chodzi o przedział pasażerki to większość rzeczy jest już zrobiona. Zostały jeszcze schowki bliżej kierowcy, TV z przodu i z tyłu, miejsce na bagaż podręczny nad siedzeniami razem z klimatyzacją plus jakieś tam bajery i na dobre zajmę się miejscem pracy kierowcy
Podbijam temat, ponieważ mam nowe, mam nadzieję ciekawe, newsy z frontu ;P Prace idą do przodu pełną parą, tym razem wziąłem się za przemodelowanie przodu, ponieważ było zbyt kwadratowy i zbyt mało pochylony w porównaniu do realnego autobusu. Już to naprawiłem i wygląda zdecydowanie mniej kwadratowo. Światło dzienne ujrzy też nowe malowanie Lion's Coacha #223 AT Zawadzkie (który jeździ pod platformą Sindbada).
Zabrałem się też wczoraj za fotel kierowcy i pilota, oto co mi wyszło (nie przejmujcie się prześwitami, wszystko będzie tak jak należy
)
A tutaj już jakieś kompletnie losowe zdjęcie prezentujące malowanie:
Witaj,
Model wygląda obiecująco. Ciekawi mnie jak będzie wyglądać w OMSI i jak się będzie miała sprawa z FPS'ami
Pozdrawiam i życzę powodzenia;)
Oczywiście te gumy wiszące tak w powietrzu, to tylko taki widok w programie
Wiem, że o to jest spór, ale żeby aż tak wysoko buda była? Co do fotelu pilota - obowiązkowo rozkładany musi być w OMSi
Reszta nie budzi zastrzeżeń, jest dobrze.
Wszystko to wygląda bardzo fajnie, ale obawiam się, że po skończeniu twojej pracy nie będzie kto miał dokończyć tego modelu. Sam mówiłeś, że nie znasz się na skryptach, dlatego też takie moje wnioski.