(22.11.2013 20:15)helvete napisał(a): [ -> ] (21.11.2013 16:49)CoYoTeK napisał(a): [ -> ]Co do fotelu pilota - obowiązkowo rozkładany musi być w OMSi
Myślę, że da rade, ale będzie to wymagało (chyba) trochę gimnastyki, bo te siedzenie rozkłada się, ale jednocześnie odrobinę sie podnosi, czyli będzie trzeba oskryptować to tak, aby obróciło się wokół osi X razem z zmianą współrzędnych. Da się tak w ogóle?
Wymaga to trochę większej ilości skryptu ale sądzę , że się da.
A sprobuj tego nie wydac .
Genialna bryla.
Ogolnie model zapowiada sie bardzo ciekawie. Tekstury tez bardzo ladnie wygladaja
i widqc ze autor coraz bardziej rozwija skrzydla. Powodzenia w pracach.
( pisane na komorce bez pl znakow)
Model dokładny i na tych teksturach bardzo dobrze się to wszystko prezentuje ;] Ja bym nie zmieniał i nie dodawał pierdół, których i tak z miejsca kierowcy nie widać
Dzięki!
Kolejny update, tym razem zrobiłem schowki nad głową kierowcy i pilota. Mam już zrobiona bryłę zegarków, ale nie wiem jak się za to zabrać od strony skryptu, więc na chwilę obecną w modelu są dwie dziury ; p
Model dokonały, tylko martwię się o FPS-y
P.S Koniecznie szukaj osoby znającej się na skryptach, bo szkoda byłoby wyrzucić taki dobry model do kosza
Zła wiadomość. Zachowałem się jak idiota i przypadkiem usunąłem wczoraj plik *.blend, wraz z opróżnieniem kosza. Próbowałem to odzyskać, jednak plik został już nadpisany. Nawet nie wiecie jaki jestem wściekły. Całe szczęście mam kopie zapasową z 18 listopada, od tego czasu jednak zrobiłem dużo rzeczy... ;C
Cytat:Model dokonały, tylko martwię się o FPS-y:(
Całość będzie miała koło 90tysięcy trójkątów, plus minus pare tysięcy, nie wiem czy to dużo.
Uuuu przy takich projektach warto robic kopie zapasowa ;] Ja od razu po pracy zgrywam na pendriwa wszsytko