Strefa OMSI

Pełna wersja: Kamaz 55102 & 65115 (v1.1)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: 6c1NLDs.jpg]

Model: Kamaz 55102 & 65115
Autorzy: RED_SHARK, moskur
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
W paczce znajduje się 10 różnych wersji pojazdów.
Potwierdzone działanie w obu wersjach symulatora.
Taka mała odmiana. : ) Ładnie prezentują się w grze, polecam.
Zaktualizowałem o najnowszą wersję pojazdu.
Kamazy są jak na AI dość dobrze zrobione, na rosyjskie mapki jak znalazł, bo ten MAN to tam nie za bardzo się wpisuje limatem. Ale nie tylko, także na mapki, których ruch AI nawiązuje do krajów byłego bloku wschodniego. Tylko jest jeden myk, mianowicie: paczki z pojazdem nie umieszczamy bezpośrednio w Vehicles, ale przedtem tworzymy w nim folder o nazwie:
Kod:
AI_moskur
I do niego przenosimy folder z KamAZem
Vehicles\AI_moskur\KamAZ\<nazwa autobusu>.bus

Brak tego folderu AI_moskur, powodował, że pojazdy nie miały kół, stały, blokowały ruch i brzydko wyglądały:P .

A dokładnie opiszę to screenami
[Obrazek: 8cc7b2dc04a593d7c431f6ec0a5cacab.png]
A po wejściu w w/w folder:
[Obrazek: 4eff615d8235db980a2c3d48519fdf03.png]
Tak, aby ścieżka w ailist/parklist wyglądała następująco:
Kod:
vehicles\AI_moskur\KamAZ\AI_KamAZ55102_silage.bus
vehicles\AI_moskur\KamAZ\AI_KamAZ65115_gravel_static.sco

Oczywiście to tylko przykład, plików *BUS i *SCO jest w paczce więcej, niż 1 czy 2:D . Mamy tram różne rodzaje nadwozi, głównie do przewozu materiałów sypkich (sufiksy w nazwach plików *bus, jak* _sand_, *_torf_ ). Polecam.
Przekierowanie