Wygląda super. Jedna moja drobna sugestia, żebyś spróbował może boki ścieżek zrobić odrobinę mniej wyraźne - to znaczy, żeby na środku i trochę na boki ścieżka była taka jak teraz, ale żeby ciut płynniej przechodziła w trawę.
W sumie jest to dobry pomysl, tylko nie wiem, jakbym mial go wykonac
Z tego co pamiętam z mojej gmeraniny w edytorze to dało radę małą czułość ustawić i krótkimi kliknięciami malować. Chyba, że już się nie da.
Trzeba zmniejszyć resolution w opcjach danej tekstury. Niestety wiąże się to ze stworzeniem tekstury na nowo w edytorze i raz jeszcze pomalowaniem jej na ziemi. Domyślnie jest nastawione 64x64 i przypuszczam, że u Kuby właśnie tak jest.
E, zmniejszać rozdzielczości raczej nie warto. W sumie może zostać tak jak jest, nie jest to coś rzucającego się w oczy
Odpowiednie tekstury beda mialy dodany efekt lagodneo przejscia. Zabie ten wykona NightHauler za co mu stokrotne Bog zaplac
LPG - Ta zmiana rozdzielczości nie jest widoczna w edytorze w żadnym stopniu
Wygląda to identycznie, po prostu przy mniejszej, tekstura bardziej się zaciera z trawą.
Cudowna i malownicza trasa się zapowiada, pewnie nawet bardziej niż realny odcinek.
A można zapytać czy da się procentowo ocenić stopień wykonania mapy?