Strefa OMSI

Pełna wersja: Błędy i bugi w OMSI2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
U mnie też to zaczęło się zdarzać. Komputer wtedy nie reaguje na nic, jedynym wyjściem jest odpięcie go od prądu...
Mi się gra zamraża tylko i wyłącznie jak staruszka chce kupić bilet. W innych sytuacjach nie zauważyłem żeby mi się zamrażało.
(10.05.2015 12:37)Kuba L. napisał(a): [ -> ]U mnie też to zaczęło się zdarzać. Komputer wtedy nie reaguje na nic, jedynym wyjściem jest odpięcie go od prądu...
Zamiast powoli zabijać w ten sposób dysk twardy radzę lepiej wcisnąć przycisk zasilania komputera i przytrzymać go, aż się wyłączy.
Niestety, w takiej sytuacji mogę sobie trzymać przycisk zasilania cały dzień - zero reakcji ze strony komputera|(
PS. Post nr. 100:hihi:
(10.05.2015 17:24)Soap napisał(a): [ -> ]Mi się gra zamraża tylko i wyłącznie jak staruszka chce kupić bilet. W innych sytuacjach nie zauważyłem żeby mi się zamrażało.
Identycznie zdarzało się u mnie. Problem zanikł ostatnio, ale pojawił się problem z wydawaniem reszty skrótem klawiszowym, czasami gra potrafi się zamrozić na amen.
Dawno nic w tym temacie się nie działo to trochę go odkopię.
Dzisiaj zaktualizował się program do wersji 2.2.032. Myślałem, że oszaleję. Na każdej mapie (Spandau, Projekt Szczecin, Hamburg itd.) wywala tekstury, najpierw autobusów AI zaraz po starcie mapy, potem różnie: sygnalizatory, piesi/pasażerowie, budynki, znaki drogowe. Zaczęło się od Hamburga, który do płynnego działania wymagał przerobienia plików ailist i parklist celem usunięcia autobusów przegubowych AI oraz redukcję typów zaparkowanych aut. Na poprzednich wersjach wszystko działało dobrze. Teraz po aktualizacji, na jakiej mapie i czym by nie jechać to wyrzuca tekstury. Próbowałem trochę zmian w ustawieniach grafiki bez efektów. Znowu coś nachrzanili w tzw. patch'u. Najlepiej i najstabilniej działała bodajże wersja 2.0.024 przynajmniej u mnie. Od tamtej pory co łatka to jest coraz gorzej. Na dodatek w 2/3 przypadkach pomimo zaznaczenia w opcjach funkcji "ładuj całą mapę przy starcie" potrafi wczytać całą mapę, a po kilku minutach przełącza się w tryb ustawień ładowania 1 tiles'a w okolicy.
Przy problemach z wersją 2.0.016 (chyba tak była oznaczona) pokusiłem się o napisanie e-maila do MR Software. W odpowiedzi zostałem "zlany ciepłym moczem", w skrócie dowiedziałem się, że mogę mieć zbyt słaby komputer, zaproponowano mi format dysku oraz poinformowano mnie, że OMSI 2 jest znacznie nowocześniejsze niż OMSI 1 (u mnie śmigało na dość wysokich ustawieniach przy 30-36 FPS) i jest to normalne, że żyje własnym życiem. Żeby nikt nie zarzucił mi posiadania słabego sprzętu:
Windows 7 64bit, CPU: i7 8x3,40GHz, GPU: MSI GTX980 4GB, RAM Kingston 16GB, zasilacz Corsair CX750W
Wiedźmin 3 na ustawieniach graficznych Ultra ma ok 80 FPS. Dobrze, wyżaliłem się trochę, jeśli ktoś zna i poda powód moich obecnych problemów to będę jednocześnie zdziwiony i wdzięczny. Jeśli ktoś zna adres e-mail, na który można wysłać wiadomość do wydawcy/producenta symulatora i nie zostać zignorowanym to chętnie go poznam.
Pozdrawiam
Musisz dobrać odpowiednie ustawienia dla twojego komputera, te co są domyślnie (PC of 20xx) są dla komputerów z NASA.;) Ale to już zapraszam do odpowiedniego wątku;)
Nic w tym odkrywczego, jeśli chodzi o obcowanie z OMSI to "świeżak" nie jestem;) cały pic polega na tym, że od początku posiadania gry (od premiery) miałem dobrane ustawienia (nie przy pomocy idiotycznej funkcji PC of xxxx tylko pojedynczych ustawień w zakładce zaawansowanej) graficzne dające stałe 25 FPS, na każdej mapie. Chodzi o to, że po ostatnim patch'u wszystko się posypało niezależnie od wybranych ustawień.
A mi po ostatniej aktualizacji , podczas póżno popołudniowych i nocnych kursach śmigają czarne autobusy:) , dopiero kiedy zrobie bardzo bliskie zbliżenie to tekstury się pojawiają:) to samo mam w Man-ach od M&R jeśli chodzi o pulpit.Kombinowałem z pamięcią karty graficznej , zjechałem nawet ustawieniami do minimum i nic.Spójność plików też nic nie wniosła:).
Najnowszy patch zafundował więcej ścinek wahajacych się nawet czasem do 10 sekund (rzadko), przez co na moim 9 letnim złomie spokojna i beznerwowa gra jest niemożliwa:-) Włączenie redukcji wielordzeniowości nic nie daje, bo gra i tak może się zawiesić;)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Przekierowanie