Strefa OMSI

Pełna wersja: Volvo 7700 (2005)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Both versions will have 3 doors, as it's the most common variant in Poland.
Can you please reupload repaint template for this bus? Thank you.;)
A czy jak zostanie wydana ta wersja to planowana jest również wersja z przegubem? Taka jak ta:

[Obrazek: Volvo_7700A_SPAD.jpg]

Tak z ciekawości pytam.
Wątpię. Nie mam żadnych materiałów. Chęci zresztą też.
Wow! The bus looks great! Awaiting it for sure...
Tak z ciekawości. Czy drzwi kabiny kierowcy otwierają się tak jak w oryginale czyli od strony szyby w stronę poręczy czy tak jak w starszych volvo i większości autobusów w omsi standardowo?
(01.05.2015 21:01)Lions napisał(a): [ -> ]Wątpię. Nie mam żadnych materiałów. Chęci zresztą też.

Ja zacząłem zbierać materiały i na wóz i do "obsługi" blendera. Chęci już od dawna są. Jakiś czas skubałem tramwaj NGT6 z III dostawy do MPK Kraków, ale że każdy chciał go mieć a nic nikt nie pomagał... Wywaliłem go w cholerę. Tego Volvo mam pod ręką w ilości sztuk 2, a NGT... No cóż. Nie to miasto:)
(16.07.2015 15:52)polaktv napisał(a): [ -> ]Tak z ciekawości. Czy drzwi kabiny kierowcy otwierają się tak jak w oryginale czyli od strony szyby w stronę poręczy czy tak jak w starszych volvo i większości autobusów w omsi standardowo?

Drzwi kabiny otwierają się w sposób umożliwiający wyjście kierowcy poprzez pierwsze skrzydło przednich drzwi (przy szybie czołowej).


@Sebek821
Jeśli chciałbyś podjąć współpracę ze mną, to zapraszam na PW.
Mam pytanie bo nie wiem czy ktoś poruszał już tą kwestie, a mianowicie czy będzie możliwość zablokowania pierwszej połówki drzwi tak jak to ma miejsce w większość autobusów komunikacji miejskiej w Polsce?
+MZK_Szczecin
Ma tą funkcję na pewno, bo we Wrocławskich egzemplarzach.
Tak jest, tylko nie łudźcie się, że ten autobus wyjdzie. Mianowicie dla lata robią skrypty i poręcze.
Pozdrawiam
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Przekierowanie