Strefa OMSI

Pełna wersja: MAN NG272 (ZF-5HP)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: CmeEARE.jpg]

Modyfikacja: MAN NG272 (ZF-5HP)
Autor: Morphi
Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Witajcie.

Chcieliście ZF? Proszę bardzo, nowa skrzynia do GN92 prosto od Morphiego.;)

Pozdrawiam, Andri.



Szkoda tylko, że retarder z Voitha został…:-)
Podgłośniłem dźwięki skrzyni. Teraz wyje, aż miło (przynajmniej taka jest moja opinia). Jakby się okazały zbyt głośne, to mówcie - ściszymy:D Proszę adminów o wrzucenie do pierwszego posta.

Link: [nieaktywny]

Folder wrzucić do folderu "Sound" w folderze modelu i podmienić wszystko.

Pozdrawiam;)
Przejechałem się na tej modyfikacji po Szczecinie linią 63 w dwie strony (bez zwiechy8)) i muszę przyznać, że dźwięki są genialne! Żadne dźwięki Morphiego moim zdaniem nie są tak świetne jak te. So po prostu identyczne, jak w warszawskich NG313/363. Brakuje tylko budy od NG313/363 i mógłbym tydzień bez przerwy jeździć. Kilka podmienionych dźwięków (drzwi, hamulec, etc.), całkowicie nowe dźwięki silnika i mostu, mocniejsze silniki, jeździ się fantastycznie. Szkoda tylko, że wersja Version 1.0 NG262/312 Voith ma jakiś inny konfig drzwi i przyciskami otwieramy ręcznie pierwszą i drugą parę, trzecia jest automatyczna. Pasażery wysiadają w systemie zachodnim, więc jak ktoś chce wysiąść drugą parą drzwi, to trzeba mu otworzyć ręcznie, bez sensu. Wersja Version 1.0 NG312 Euro 1 ZF korzysta z domyślnych plików NG272, więc tylko przodem sterujemy ręcznie. Oczywiście to kwestia podmiany paru wpisów, ale powinno to być zrobione.
Od siebie dodam tylko, że aby działały obydwie wersje Version 1.0 NG262/312 Voith i Version 1.0 NG312 Euro 1 ZF trzeba pobrać wszystkie trzy, bo bez pierwszego Version 1.0 ZF 5HP500 brakuje konfiga i kilku dźwięków.
Przekierowanie