20.12.2013, 21:23
20.12.2013, 21:38
Domyślnie "-" na numerycznej.
21.12.2013, 11:43
To jak zrobić to dzielenie połówki, wie ktoś?
21.12.2013, 12:19
Nie zaglądałem do skryptów, ale jeśli wszystkie połówki mają oddzielne makro, to nie jest problemem to zrobić, ale jeśli mają wspólne makro (2 połówki w jednym) to będzie większy problem.
Jeśli jest pierwsza opcja to wystarczy podzielić trigger odpowiadający za pierwsze drzwi na dwa i w jednym zawrzeć makro od pierwszej połówki a w drugim od drugiej połówki.
Jeśli jest pierwsza opcja to wystarczy podzielić trigger odpowiadający za pierwsze drzwi na dwa i w jednym zawrzeć makro od pierwszej połówki a w drugim od drugiej połówki.
21.12.2013, 15:35
Odpalając OMSI2 i autobus przegubowy występują takie błędy:
"(S.L.door_hstbremse_knickschutz)"
/script/articulation.osc
Nazwa zmiennej jest zła
"(S.L.engine_knickschutz_eingriff)"
/script/articulation.osc
Nazwa zmiennej jest zła
"(L.L.cp_knick_ovrd_sw)"
/script/articulation.osc
Nazwa zmiennej jest zła
"(C.L.elec_busbar_minV)"
/script/articulation.osc
<SC_ErrorInCommand_constantinvalid>
"(C.L.articulation_baujhr)"
/script/articulation.osc
<SC_ErrorInCommand_constantinvalid>
I potem:
"door_4" ist kein gültiger Integer-Wert.
"engine_starter" ist kein gültiger Integer-Wert.
Reinstalacja i OMSI i modelu nic nie daje. Model jak się włączy to przegub i sekcja B kręcą się wokół własnej osi, a po odpaleniu siknika zgina się pod kątem 45* i taki zgiety jedzie. O co może chodzić?
"(S.L.door_hstbremse_knickschutz)"
/script/articulation.osc
Nazwa zmiennej jest zła
"(S.L.engine_knickschutz_eingriff)"
/script/articulation.osc
Nazwa zmiennej jest zła
"(L.L.cp_knick_ovrd_sw)"
/script/articulation.osc
Nazwa zmiennej jest zła
"(C.L.elec_busbar_minV)"
/script/articulation.osc
<SC_ErrorInCommand_constantinvalid>
"(C.L.articulation_baujhr)"
/script/articulation.osc
<SC_ErrorInCommand_constantinvalid>
I potem:
"door_4" ist kein gültiger Integer-Wert.
"engine_starter" ist kein gültiger Integer-Wert.
Reinstalacja i OMSI i modelu nic nie daje. Model jak się włączy to przegub i sekcja B kręcą się wokół własnej osi, a po odpaleniu siknika zgina się pod kątem 45* i taki zgiety jedzie. O co może chodzić?
21.12.2013, 16:27
Próbowałeś sprawdzania integralności plików na steamie?
21.12.2013, 16:47
Wszystko jest tam ok.
21.12.2013, 16:52
Co się dzieje z tym OMSI 2??? Pliki skryptów powinny być wczytywane jako tylko do odczytu (zatem sam program nie ma prawa ich popsuć). Co za aplikacja która wymaga sprawdzania integralności plików co 5 minut, żeby przez dwie raczyła w miarę normalnie działać!
Edit. Skoro tak się dzieje na świeżej instalacji, to nie wiem co jest nie tak - z komunikatów wygląda jakby pliki skryptów były niewłaściwe. Po instalacji spróbuj zaznaczyć pliki w katalogach script i model jako tylko do odczytu w eksploratorze windows i zobacz co się stanie, choć niczego nie gwarantuję.
Edit. Skoro tak się dzieje na świeżej instalacji, to nie wiem co jest nie tak - z komunikatów wygląda jakby pliki skryptów były niewłaściwe. Po instalacji spróbuj zaznaczyć pliki w katalogach script i model jako tylko do odczytu w eksploratorze windows i zobacz co się stanie, choć niczego nie gwarantuję.
21.12.2013, 17:45
Pozwoliłem sobie zmienić nazwę wątku.
Co do problemu - nie sądzę, żeby po sprawdzeniu spójności po czystej instalacji OMSI 2 coś takiego miało prawo się zdarzyć bez żadnej ingerencji. Tu nie chodzi o pliki skryptowe (no może o ewentualny brak deklaracji) tylko o interpreter. Niczego oczywiście nie sugeruję, ale może korzystałeś z "witaminek", które coś pozamieniały, ewentualnie zostały podmienione jakieś integralne pliki gry na te z OMSI 1. Wyraźnie widać, że nie są rozpoznawane zmienne powiązane ściśle z drugą częścią OMSI. Wydaje mi się, że jeszcze nikt nigdzie nie wspominał o takich błędach.
Co do problemu - nie sądzę, żeby po sprawdzeniu spójności po czystej instalacji OMSI 2 coś takiego miało prawo się zdarzyć bez żadnej ingerencji. Tu nie chodzi o pliki skryptowe (no może o ewentualny brak deklaracji) tylko o interpreter. Niczego oczywiście nie sugeruję, ale może korzystałeś z "witaminek", które coś pozamieniały, ewentualnie zostały podmienione jakieś integralne pliki gry na te z OMSI 1. Wyraźnie widać, że nie są rozpoznawane zmienne powiązane ściśle z drugą częścią OMSI. Wydaje mi się, że jeszcze nikt nigdzie nie wspominał o takich błędach.
21.12.2013, 18:30
(20.12.2013 21:38)chyzy napisał(a): [ -> ]Domyślnie "-" na numerycznej.
Chodzi mi o całkowite wyłączenie żeby drzwi dało rade otwierać bez wciśniętego hamulca przystankowego