Strefa OMSI

Pełna wersja: Projekt Szczecin (v4.00 - Realny plik ailist.cfg)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
[Obrazek: nxcyz0f.jpg]

Modyfikacja: Projekt Szczecin (v4.00 - Realny plik ailist.cfg)
Wersja: 2.4.01.0
Autor: Richard Hammond
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

(Do poprawnego działania modu zalecana jest wersja gry 2.2.013 lub nowsza!)


Opis:
Przedstawiam wam plik ailist.cfg do Projektu Szczecin 4.0!

Plik ailist.cfg w grze OMSI 2 jak i OMSI 1 odpowiada za to jakie autobusy (marki, modele) możemy spotkać na ulicy, również dzięki niemu możemy określić w jakim "wdzianku" mają się one pojawiać.
I tak dzięki mojej modyfikacji na ulicach vSzczecina znajdziemy takie autobusy jak SU12 i 18, SU15, SU10 MAN-y NG i NL, Solarisy czy Mercedesy, a wszystko to oparte na realnych nakazach taborowych wprost ze Szczecina:D

A teraz garść "suchych" informacji:

- Jako Volvo B10MA -> MAN NG272 (By M&R) (malowania FG* i stare szczecińskie)
- Jako Solaris Urbino 18 -> Solaris Urbino 18 (By AlTerr) (+mod by NightHauler)
- Jako Volvo 7700A, MAN NG363, NG313, SG313 (oprócz wersji Lion's City) -> MAN NG272 (malowania FG* i SPPK)
- Jako MAN Lion's City G -> Mercedes Citaro G (malowania FG** i SPPK)
- Jako Solaris Urbino 12 -> Solaris Urbino 12 (By AlTerr) (+mod by NightHauler)
- Jako Solaris Urbino 10 -> Solaris Urbino 10 (By NightHauler)
- Jako NL202, NL222, NL262, NL223, NL263, NL283, NL313, NL363 -> MAN NL202 (malowania FG*, stare szczecińskie, SPPK)
- Jako MAN Lion's City -> MAN Lion's City (malowanie SPPK)
- Jako MAN NL313-15 -> Solaris Urbino 15 (By NightHauler)


Aby mod zadziałał potrzebujesz posiadać na swoim komputerze następujące dodatki w najnowszych dostępnych wersjach:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

W razie jakichkolwiek uwag proszę o napisanie tego w tym poście.

Pozdrawiam,
Richard Hammond.

* - wersja tylko z nowym oznakowaniem i konturami kleksów
** - wersja bez kleksów


Parę screenów z gry:
[Obrazek: 17c1lGh.jpg][Obrazek: WDcp62E.jpg]
[Obrazek: wZSKee7.jpg]
Czy autobusy zawarte w AIlist, mianowicie chodzi mi o SU12 i Lion'sa działają w pełni w OMSI2?
Z tego co wiem Lion's działa w pełni dobrze, natomiast w SU12 nie działają światła.
Jako mieszkaniec Szczecina muszę przyznać, że jestem zaspokojony:) Mod rewelacja ( w Omsi 2 ) idealny. Wielkie gratulacje.
Działa dobrze na omsi 2? Chodzi mi czy pojazdy normalnie jeżdżą po mapie bo wiadomo, że są problemy z ruchem ai (słynnie ciężarówki na rondzie), i jak mi mają te pojazdy blokować tylko ruch i nie jeździć to nie wiem czy sens wgrywać. Obecnie mam ustawione 0 autobusów ai.
W pierwszym poście (jak i tu poniżej), pojawił patch poprawiający parę błędów.

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Czy można zaktualizować link do patcha czy coś bo wyskakuje takie coś:
"Niestety, wystąpiły błędy"
Zaktualizowano. Jeżeli nadal będą błędy wrzucę na inny hosting.
Niestety nic nie można zrobić nadal ten sam błąd.
Jeśli możesz to zapodaj na inny hosting.
W pierwszym poście pojawiły się alternatywne linki do potrzebnych plików;)
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie
  • Strefa OMSI: https://strefa-omsi.pl/index.php
  • :