Strefa OMSI

Pełna wersja: Ikarus 260.04
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Bry,
proszę tylko i wyłącznie w tym wątku zgłaszać problemy z działaniem dodatku bądź wskazywać błędy, które powstały przez niedopatrzenie bądź zaistniały w wyniku produkcji. Na podstawie uwag w tylko i wyłącznie w tym temacie będą wypuszczane patche.
Juz 1 błąd - 3 drzwi jak wsiadają przechodzą przez siedzenia by skasować bilet przy kasowniku który jest obok 2 drzwi.
W drzwiach (poza połówką kierowcy) brakuje szyb od zewnętrznej strony.
Wystarczy unieść widok do góry i spojrzeć na roletę kierowcy, chyba nie muszę tłumaczyć.:)
Brakuje dźwięków kierunkowskazów i tego pięknego trzaskania szybami:)
Autor zapomniał o dodaniu czcionek do paczki z pojazdem, powoduje to brak działania zegara na sterowniku oraz braku możliwości podziwiania napisów na dykcie:P Czcionka od dykty nazywa się Tablica, o takowej nigdy nie słyszałem.
Mam pytanie co do ustawiania kierunku i linii. Jak to zrobić będąc w pojazdu ? Po ustawieniu tego kierunku i linii z menu alt nic się nie pokazuje.

Co do samego busa: autobus cudowny. Pochodzę z Poznania i trochę się najeździłem tymi autobusami. Dźwięki są jak wyjęte z prawdziwego. Tekstury - miód, malina

Co do prowadzenia Ikarusa. Czy dobrze kojarzę, że powinno się ruszać z miejsca z drugiego biegu, omijając pierwszy (dawno nie jeździłem autobusem z manualną skrzynią:)) ?
Generalnie model fenomenalny jeśli chodzi o bryłę, klimat a nawet dźwięki, ale jest kilka rzeczy do poprawy.

-gdy włączymy światło w kabinie, to prześwituje przez dach
-ostatnie okno po lewej, a raczej jego prawa szyba (od wewnątrz) przesuwa się nie w tą stronę, w którą powinna
-kierunkowskazy się nie wyłączają

Poza tym, czy:
-obrotomierz celowo tylko do 1500 się kręci? Generalnie coś ta skrzynia mało realna (w Opolu były takie same zestawy D21 i Csepel) i inaczej to pracowało, w ogóle skąd się wziął 6 bieg?
-promień skrętu też ma taki być?

No to tak z grubsza, niestety "zawias" OMSI nie pozwolił na dalszą grę.
(27.12.2013 00:17)es.em napisał(a): [ -> ]-kierunkowskazy się nie wyłączają

W Ikarusach zawsze ręcznie zbijało się kierunkowskaz.
(26.12.2013 23:21)tomass94 napisał(a): [ -> ]W drzwiach (poza połówką kierowcy) brakuje szyb od zewnętrznej strony.
Jest, jest. Przyjrzyj się dobrze. ;-)
(26.12.2013 23:25)michass napisał(a): [ -> ]Wystarczy unieść widok do góry i spojrzeć na roletę kierowcy, chyba nie muszę tłumaczyć.:)
Odnotowane, do poprawki.
(26.12.2013 23:47)ziomek napisał(a): [ -> ]Brakuje dźwięków kierunkowskazów i tego pięknego trzaskania szybami:)
Trzaskania rzeczywiście brakuje (jakieś czary mary spowodowało, że zniknęło?) ale co do kierunków – nie wszystkie Ikarusy mają takie coś. Często traciły w wyniku napraw usterek. Ten model nie ma, a któryś następny może mieć. Musi być różnorodność.
(27.12.2013 00:04)Silkeborg napisał(a): [ -> ]Autor zapomniał o dodaniu czcionek do paczki z pojazdem, powoduje to brak działania zegara na sterowniku oraz braku możliwości podziwiania napisów na dykcie:P Czcionka od dykty nazywa się Tablica, o takowej nigdy nie słyszałem.
Sterownik jest celowo martwy, za dużo tam się nie dzieje. A co do czcionek, odnotowane, do poprawki.
(27.12.2013 00:16)tomeandr napisał(a): [ -> ]Mam pytanie co do ustawiania kierunku i linii. Jak to zrobić będąc w pojazdu ? Po ustawieniu tego kierunku i linii z menu alt nic się nie pokazuje.

Co do samego busa: autobus cudowny. Pochodzę z Poznania i trochę się najeździłem tymi autobusami. Dźwięki są jak wyjęte z prawdziwego. Tekstury - miód, malina

Co do prowadzenia Ikarusa. Czy dobrze kojarzę, że powinno się ruszać z miejsca z drugiego biegu, omijając pierwszy (dawno nie jeździłem autobusem z manualną skrzynią:)) ?

Przy aktywnym rozkładzie jazdy musisz sobie ustawić kierunek i linię z menu a następnie kliknąć w dyktę, żeby je wsadzić we właściwe miejsca.
Co do ruszania – tak, z dwójki.
(27.12.2013 00:17)es.em napisał(a): [ -> ]-gdy włączymy światło w kabinie, to prześwituje przez dach
-ostatnie okno po lewej, a raczej jego prawa szyba (od wewnątrz) przesuwa się nie w tą stronę, w którą powinna
-kierunkowskazy się nie wyłączają

Poza tym, czy:
-obrotomierz celowo tylko do 1500 się kręci? Generalnie coś ta skrzynia mało realna (w Opolu były takie same zestawy D21 i Csepel) i inaczej to pracowało, w ogóle skąd się wziął 6 bieg?
-promień skrętu też ma taki być?

Kierunki jak ktoś już wcześniej wspomniał trzeba sobie ręcznie wyłączyć. Obrotomierz do poprawki, zapomniałem go poprawić. Dlaczego skrzynia mało realna?! Przełożenia według dokumentacji, dźwięki starannie nagrywane. Wpisanie D21 zamiast D10 to nie jest mała pomyłka, dlatego podważa to wiarygodność Twojej wiedzy na temat Ikarusów. Poza tym nie porównuj solówki do przeguba bo to jest różnica, szczególnie w stylu jazdy. Oczywiście nie odbieraj tego jako ataku na Ciebie. ;-)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Przekierowanie