Strefa OMSI

Pełna wersja: Sosnowo - Dąbrowa Górna (PKS)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
[Tylko OMSI 1] Sosnowo - Dąbrowa Górna (PKS)


[Obrazek: NTKX3Et.jpg]

AUTORZY: Heir & Cristian Skytter

Witam serdecznie.

Po ponad roku prac nad mapą nadszedł wreszcie ten dzień, w którym mapa ujrzała światło dzienne.

Pojawiło się znacznie więcej wariantów linii niż zakładaliśmy na początku i do tego linia miejska "L" w Dąbrowie Górnej.
Jakby komuś było mało do dyspozycji także dostaje cztery misje dokładnie opisane w Przewodniku po projekcie,
który dołączony jest do archiwum z mapą - już teraz nalegam, aby każdy się z nim zapoznał by uniknąć kłopotów!
Misje można wykonać od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 11 (w święta, soboty i niedziele misje niedostępne).

I jeszcze jedna ciekawostka: na mapie ukryję tak zwanę Easter Egg'i. Wielu pewnie zetknęło się już z tym pojęciem.
Są to swojego rodzaju psikusy, dodatki rzucone przez autora do gry.
Pomysł przeszedł dość obojętnie i go porzuciłem, ale mimo wszystko to co kiedyś ukryłem zostało:).
Osoba, która znajdzie takiego Easter Egg'a na mapie i wyśle mi zdjęcie z nim/udokumentuje
znalezienie otrzyma "nagrodę" - więcej również w Przewodniku.


Mapa działa pod OMSI 1.04 oraz 1.06 (testowana 2 miesiące temu działała również na 1.01).
Tylko na wysokiej klasy komputery - założone wymagania w Przewodniku.
Do wypakowania koniecznie użyć 7-zip (Winrar nie jest kompatybilny z zastosowaną Ultra kompresją).


/ Żeby nie narażać kogoś na niepotrzebne wielogodzinne pobieranie - wyciąg z poradnika: /
Kod:
Procesor: Pentium IV 3 GHz lub lepszy
RAM: 2 GB
Karta Graficzna: GeForce 9500GT 1 GB (zalecane są karty DDR5 z szyną co najmniej 256 bitów).
Co miało zostać opisane - już dawno zostało.
Resztę pozostawiam Wam. Życzę miłej zabawy.




Zezwalam na używanie każdego ze stworzonych przeze mnie obiektów.
Zezwalam na używanie mapy w Vfirmach bez konieczności pytania nas.
Zezwalam na edycję mapy pod siebie bez publikacji (Publikacja musi być uzgodniona ze mną, na tym forum bądź mailowo: heir1610@gmail.com).
Zezwalam na dystrybucję mapy na każde forum pod warunkiem podania powyższych wytycznych (wsparcie autorów - tylko na drugim polskim forum).

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Druga poprawka do tego projektu:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

(Info w poście Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Ale ten "poradnik" to chyba warto by było udostępnić jednak osobno, bo nie ręczę za kogoś kto będzie pobierać nie wiadomo ile 1.5 GB i przeczyta po pobraniu, że wymagania mapy zamykają się w procesorze i28 z 64GB RAMu...
Jeśli można to bym prosił o udostępnienie wymagań które udostępnili autorzy mapy.
Procesor: Pentium IV 3 GHz lub lepszy
RAM: 2 GB
Karta Graficzna: GeForce 9500GT 1 GB (zalecane są karty DDR5 z szyną co najmniej 256 bitów).

Tyle jest w przewodniku;)
Powiem tak mapka rewelacyjna, gdzie nie gdzie spadek FPS-ów, jedyne co mnie razi podczas jazdy to tylko szeroki układ ulic.
Ale Mapka na 5 ! Polecam.
Powiem tak, dawno nie widziałem tak rewelacyjnej mapy. Na plus zasługuje świetna optymalizacja, dużo linii oraz różnorodny teren.
Minusów do tej pory nie znalazłem.
Świetna mapa to mało powiedziane ona jest rewelacyjna z wydajnością nie jest tragicznie ale widoczki?? piękne szacun i podziękowanie dla autora za ciężką pracę którą wykonał ;)
Czas i na moją opinie:).

Zacznijmy od tego, iż moim zdaniem jest to najlepsza Polska mapa do Omsi. Przebija Szczecin 3.10 zdecydowanie. Polski klimat jest i to na wielki plus tej mapy idzie. Sporo obiektów nowych co też idzie niestety na słabszą wydajność mapy w Omsi. Polecam ją każdemu, kto ma lepszy komputer, ponieważ jazda po niej to czysta przyjemność. Autorom i osobom które pomagały, dziękuje za tak piękna mapę. Jest wykonana dokładnie i jest dopracowany praktycznie każdy szczegół.

Pozdrawiam Serek Danio.
Witam,

To i ja dorzucę swoje 3 grosze. Słodzenia nie będzie, ale autorom konstruktywna krytyka z pewnością też się przyda. Przejechałem się całą trasą linii PKS z Dąbrowy do Sosnowa. Samo wykonanie mapy jest na bardzo wysokim poziomie, jednak jest kilka rzeczy, które, moim zdaniem, należałoby poprawić. Żeby nie było, że jestem gołosłowny, porobiłem fotki:

Większość zjazdów na trasach szybkiego ruchu ma ślimaki tylko w jednym kierunku, to raczej niespotykane, niewygodne i nielogiczne, bo jak robi się ślimaki, to po to, by można było wjechać/zjechać w każdym kierunku

İmage
İmage
İmage
İmage

Suppermaaaan

İmage

Po jakiego grzyba tutaj skręt w prawo (w lewo, taki babski błąd:hihi:)? Chyba tylko po to, by blokować przejazd...

İmage

Zastosowanie tej "trawki" bardzo fajnie wygląda, szkoda tylko, że żre troszkę fps, mimo, że jej nie widać, bo jest całkowicie pod ziemią

İmage

Często zdarzają się "latające wiadukty", ale ten jest kompletnie bez sensu. Startuje z poziomu gruntu, a nasyp ziemi jest tylko na samym końcu. Powinien być przez całą długość aż do poprzecznej drogi pod spodem

İmage

70-tka na utwardzonej drodze gruntowej? Raj na ziemi!

İmage

Stół ze skrzynką ze śrubokrętami i imadłem na terenie robót drogowych? To chyba bardziej wyposażenie warsztatu stolarskiego

İmage

A w tych miejscach brakuje strzałek w prawo, przez co kompletnie nie wiadomo gdzie pojechać

İmage
İmage
İmage


Poza tymi zauważonymi błędami mapa jest bardzo ciekawa i godna uwagi.
Jeśli chodzi o ocenę, mogę spokojnie wg. własnego gustu dać 8.5/10 i polecić oczywiście posiadaczom mocniejszych komputerów. Zważywszy na moją specyfikację sprzętową, średnia ilość klatek na tej mapie to około 37 fps.

Pozdrawiam
Pozwolę sobie nieco wyprostować Twoje zdjęcia.
Co do tych zjazdów to zakładałem, że nie znajdzie się na tym świecie osoba, której to będzie przeszkadzać. Sam też o tym nie pomyślałem stąd ich brak. Fikcyjna mapa - deal with it:P.

Co do "Supermana" (:D ) to jest to już błąd indywidualny na Twojej kopii OMSI, gdyż nic takiego po wielogodzinnych testach nie odnotowaliśmy.

O braku strzałek jak i błędu z tym skrzyżowaniem (zawracaniem) jestem poinformowany i za niedługo wykonamy poprawkę jak pozbieramy trochę błędów, które były nieuniknione. Kompletnie nie wiadomo gdzie jechać? Oj, już bez przesady:D.

Co do trawy to jest to zabieg celowy, gdyż ta pojawia się na ziemi tylko w lato (zielona), jesieni (lekko podupadająca), a w zimę ma znikać (tj. chować się pod ziemię). Chcę także napomknąć, że trawa nie wpływa w żaden sposób na wydajność rozgrywki, gdyż po zastąpieniu jej obiektem "nic" nie było żadnego, najmniejszego wzrostu FPS.

Jeśli chodzi o resztę to już są własne spostrzeżenia, a każdy ma je inne - tylko robić nie ma komu:D. Jeśli chodzi o te śrubokręty to trzeba by się było tam Panów na budowie podpytać po co je przytargali:D.

Dlatego właśnie nie mam nic przeciwko, aby mapę edytować pod własne widzi-mi-się. Myślę, że daliśmy dobrą podstawkę, którą każdy może ustawić pod siebie.
Dziękujemy za wszelkie dotychczasowe spostrzeżenia i komentarze. Wykorzystamy je przy poprawce.
Cieszy nas fakt, że nie ma jakiś rażących błędów tylko takie, które poprawimy w 5 minut:D.
Pozdrawiam.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie