Będzie miał dużo poly z tego co widzę. Nie modelowałeś przypadkiem kiedyś do GTA? Tam się tak dbało o szczegóły, typu przezroczyste lampy, podwójne warstwy zegarów itp?
Jeśli będzie potrzebował pomocy przy samym konwertowaniu tego bus do OMSI, to oferuje swoją pomoc
Invis - każda pomoc się przyda
Magik34 - staram się oddać każdy możliwy szczegół
ziomek - dzieki
Pracuje właśnie nad silnikiem. Cały czas mam kłopoty z teksturami ;/ Planuje poprowadzić obracający się wał napędowy pod całym pojazdem
Jeszcze skrzynie biegów dorobię i silnik będzie skończony (oczywiście jeszcze pare detali jak akumulator, zbiorniczek na płyn do spryskiwaczy i takie tam ;D )
A czy to wszystko nie będzie miało za dużo polygonów, żeby mogło jeździć w OMSI?
Ja osobiście jestem przeciwnym takim bajerom. Silnik w dodatku jest szczegółowo wykonany. Do tego jeśli chcesz aby wał był animowany (pod pojazdem...) to już w ogóle jest to masakra dla FPSów.
Troche jednak detale w OMSI nie są mile widziane.
Nie słuchaj ich, gdyby tak było to KaJoT i Rosjanie by nie robili dokładnych modeli.
No ale z drugiej strony nie jest to jakieś Citaro G czy Ikarus 280, że aż tak to obniży nam FPS'y.
To jest tez prawda wiec ja tam już nie wiem.... A z drugiej strony, modele KaJota nie maja aż tylu detali.