Strefa OMSI

Pełna wersja: Volvo 9900 - wielka modyfikacja [VIP] [WIP]
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
[Obrazek: U9iQPMs.png]

Witajcie, słuchajcie ; )

Wszyscy znają niechlubną historię Volvo 9900, która do niedawna była znana przez masę ludzi ;D Jak wiadomo, autorzy uraczyli nasze życie pojazdem, dodanym jako AI na mapie Daytonford County 7.0 i szczerze powiedziawszy , nie obfitował on w gadżety. Ale do rzeczy. Ku uciesze niektórych userów, a po tym temacie zapewne wszystkich userów polskiej sceny OMSi, postanowiłem , że poświęcę swój czas i przygotuję ( nie sam ) kompletną , grywalną wersję pulpitu, a nawet i samego autobusu. Zostałem poniekąd zapytany o parę rzeczy odnośnie niego, dlatego zanim przejdziemy do najważniejszego czyli postępów , chcę wyjaśnić kilka kwestii.

1. Co z dźwiękami? Czy zostaną jakie były?
Nie, zamierzam uzupełnić wszystkie brakujące soundy, aczkolwiek nie wiem skąd pobiorę te najważniejsze. Być może , będę musiał je zastąpic.

2. Jaki będzie typ skrzyni biegów w autobusie?
Jeżeli się uda, będzie wersja z IShiftem, jeżeli nie... cóż możemy śmigać na SDkowej:D

3. Na ile oceniasz stan prac?
Na chwilę obecną, jest gotowa większość przycisków i powoli wchodzimy w ten etap gdzie trzeba będzie ponownie przygotować tekstury do modelu. Nie zapomnijmy również o duperelach, typu szybka na zegarach, a także poprawkach, ponieważ przyznam szczerze, cały czas zmienia się koncepcja.

4. Skoro model oficjalnie nigdy nie został wydany, a pierwotni autorzy zakazali wykonywanie jakichkolwiek modyfikacji, co zamierzasz zrobić, gdyby jednak twoja wersja miała ujrzeć światło dzienne?
Bez obaw, modyfikacja dostaje przydomek [VIP], co oznacza dostępność dla wybranej grupy osób ( w zamyśle polska społeczność OMSi ). W jaki sposób będzie ona dostępna, to dowiecie się przy wydaniu dodatku ( administracja forum wyraziła zgodę na publikację tego tematu, a potem tego dodatku ). Krótko mówiąc: wilk syty i owca cała:D

5. Oficjalna beta została wydana przez autorów. Co ty zamierzasz zrobić teraz ze swoją?

W wyniku zaistniałej sytuacji, postanowiłem doprowadzić ten model do końca. W końcu... i tak jest lepszy:D


Teraz trochę informacji ode mnie. Większość wymaganych elementów ( i też tych które po prostu urozmaicają autobus ) została umieszczona w autobusie, pozostało niektóre dopasować i wymienić ich funkcję. Poniżej lista tego co się udało zrobić do tej pory:

+ dodać przyciski i przypisać już niektórym ich funkcje
+ zanimować roletę i okno kierowcy
+ dodać szybę wewnętrzną przy pulpicie kierowcy z zaimplementowaną animacją otwierania ( złapanie )
+ wstawić brakujące obiekty ( hamulec ręczny, luki bagażowe, dźwignia IShifta, drzwi od kibelka:D )
+ nowa kierownica w znacznie lepszej jakości!
+ przygotowane nowe oświetlenie sekcji kierowcy i pasażerskiej
+ wstawienie wskazówek na zegary, hamulca ręcznego ( DONE! ) i ich zanimowanie ( 15 % )
+ próbne wstawienie Hi-Texów - zegary, obudowa pulpitu, pierwsze przyciski na próbę
+ niektóre obiekty ( telefon, ekran dotykowy ) załączają się przy uruchomieniu elektryki
+ zrobione wszystkie lusterka zewnętrzne ( poza prawym górnym - wyświetla odwrotny obraz )
+ IBIS
+ nowy drążek IShifta
+ skrzynia IShift
+ wszystkie wskazówki działają prawidłowo
+ bileterka
+ usunięto "namalowane" wskazówki na zegarach
+ prawie kompletne zaplecze dźwiękowe
+ szyby sekcji pasażerskiej
+ przygotowanie kompletnie nowych tekstur buttonów itepe

To na chwilę obecną tyle. A co jeszcze pozostało:

- rozkład
- zanimowanie środkowego wyświetlacza
- dorobienie brakujących dźwięków
- poprawienie ogrzewania
- i parę jeszcze innych, o których nie mogę sobie przypomnieć.

Proszę , aby nie pytać mnie o datę wydania modyfikacji, ani na PW, ani na GG, ani w temacie ( im mniej tego typu pytań, tym lepiej się pracuje )
Już teraz składam podziękowania niektórym osobom, za pomoc udzielaną przy pracy z Volvem:) Nie zapominam także o FinModzie i ToastMeister'ze, za to, że zostawili wszystkie potrzebne mi rzeczy w folderach ( no, poza niektórymi teksturami ).

A teraz najważniejsze ( screenshoty ), aktualizowane na bieżąco:

"Na początku był Button,
a Button był u Coyotka,
i Coyotkiem był Button."
İmage

Pierwsze zabawy z oświetlaniem przycisków :3
İmage

I mnożyły się w oczach...
İmage

More....
İmage

Prawie w komplecie, część przycisków zyskała już podświetlenie
İmage

Pierwsze próby zmiany tekstur ( użyczone z Jelcza Kajot3D )
İmage

O, nowe gadżety, czyli ręczny ,telefonik podświetlany, i dwa pedały
İmage

W końcu pójdę bezpiecznie do WC
İmage

Dotykowy ekran, nowy Hi-Tex zegarów
İmage

Komu tosta ?
İmage

Nowa kierownica i drążek IShift prosto z fabryki ale zaraz, zaraz???
İmage

Ja to naprawię!
İmage

Kto lubi jeździć z otwartym oknem, łapka w dół
İmage

Nie wiem, dlaczego to jest tak wysoko, ale panowie wiedzieli co robią
İmage

Yay, lusterka!
İmage

Tak jak mówiłem, wszelkie zmiany będą aktualizowane na bieżąco. Komentujcie, oceniajcie ; ) Pozdrawiam.

Za zgodą niebieskich i zielonych , temat legalnie zostaje otwarty. Komisja forumowa.
Trochę bez sensu,żeby dodawać kamerę cofania,
Bez sensu dodawać kamerę cofania, zobacz: İmage. A więc kamera być powinna.
A teraz trochę o samym modelu, zaskoczyłeś mnie ciekawym pomysłem, czytałem już o modelu na shoutboxie, lecz nadal nie mogę się nadziwić. Jednym słowem genialnie.
Nie no - można świętować! Wreszcie będzie można się przejechać tym Volvo, który był tylko dla AI. Wszystko ładnie, pięknie wygląda, więc pozostaje tylko czekać. Powodzenia w pracach!
Tak jak mówiłem, zmiany są wprowadzane.
Na pierwszy ogień poszedł dzisiaj MOBItec : )

İmage

Wymaga jeszcze dopracowania, ponieważ występują takie błędy jak:
- cokolwiek na nim ustawię , znika na wyświetlaczu
- brakuje linijki z potwierdzeniem jaki kurs został zaprogramowany
- i paru innych pierdółek z nim związanych, głównie w kwestii oteksturowania :3
Nie chcesz zastosować tego skryptu z niby-rollbandami, który dali bodajże Szwedzi do SU15?
Dodasz gdzies moze wcisnieta kolo fotela jakas torbe czy plecak z niby-rzeczami kierowcy, viatoll, jakies dodatkowe ekrany nawigacji przyklejone do szyby?
@Łapka - nie, ponieważ ta modyfikacja ma zawierać elementy znajdujące się domyślnie w plikach. Takie rzeczy... może kiedyś.

Pierwsze zabawy z oteksturowaniem bileterki i podkładki pod kasę : )
İmage

Nowy i oteksturowany drążek od IShifta:
İmage

Udało się skompletować prawie wszystkie dźwięki oraz zapadła decyzja (werble proszę) - o wykonaniu skrzyni manualnej do pojazdu:D Automat obsługiwany będzie teraz przez drążek.
Kolejne aktualizacje:

Pozbyto się namalowanych na zegarach wskazówek :3 Dodatkowo wszystkie są działające.

İmage

Otwieranie szafki odbywa się teraz przez jej rozsunięcie , a nie kliknięcie na drzwi ( niestety, otwiera się nierówno trochę, ponieważ nie możemy wyregulować jej odpowiednio )

İmage

Bileterka praktycznie gotowa, zostało do zrobienia wyświetlacz no i ułożenie biletu po wydruku

İmage

Z rzeczy nie do pokazania, to zostało przygotowane prawie kompletne zaplecze dźwiękowe.
Czy dużo zostało? Stwierdzam, iż nie, prawie wszystko jest powstawiane, wchodzimy w etap teksturowania. Z tych ważniejszych to jeszcze wyświetlacz, szyby i parę obiektów. Codziennie ekipa posuwa pracę do przodu , powiem nawet szczerze , spędzamy nad tym modelem prawie do 6 godzin dziennie, a robimy go od ledwo 3-4 dni .
Czy pasażerowie będą stali czy tylko i wyłącznie siedzieli.?
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie