05.03.2014, 20:14
05.03.2014, 20:14
05.03.2014, 20:24
Było mówione wiele razy, niektóre modele tak mają, spróbuj innym programem otworzyć i dopiero wtedy do blendera.
Odrazu poproszę wszystkich o nie zadawanie tutaj pytań, kieruje do działu technicznego
Po za tym proszę o wyczyszczenie tematu
Odrazu poproszę wszystkich o nie zadawanie tutaj pytań, kieruje do działu technicznego
Po za tym proszę o wyczyszczenie tematu
05.03.2014, 20:29
Polecam pobranie programu Anim8or, zaimportowanie do niego modelu i w którymś z pasków jest opcja Ungroup, więc należy ją nadusić i ponownie wyeksportować do 3ds.
05.03.2014, 20:46
Niestety, ani użycie Anim8tora ani Google Sketchup tego nie poprawiło. W anim8torze importowałem, dałem ungroup, i exportowałem do .3ds i dalej ten sam błąd. Podobnie w Sketchupie po imporcie i exporcie w blenderze nadal błąd
06.03.2014, 16:12
Wystarczy, że otworzysz za pomocą Blendera 2.54 i exportujesz to do formatu "Wavefront (.obj)", a następnie importujesz ten sam format w Blenderze tym, w którym model nie chce Ci się załadować. Oczywiście nie zapomnij o wpisaniu właściwej skali pojazdu przy imporcie. Czemu do .obj? Bo jeżeli zapiszesz w .blend to model otworzy Ci się jako sama siatka tak samo jak w .3ds.
06.03.2014, 16:24
Otworzyłem za pomocą Sketchupa 8 i exportowałem do .obj i teraz Blender odpala nawet z .3ds (pod warunkiem, że .3ds i .obj są w tym samym folderze). Myślę, że temat można uznać za wyczerpany. Dzięki!