Strefa OMSI

Pełna wersja: Volvo 9900 (BETA)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[Obrazek: lu1JE7n.png]

Model: Volvo 9900
Wersja: BETA
Autor: toastmeister
Źródło i download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Długo oczekiwany Volvo 9900:D
Autobus działa na OMSI1 i 2.
Nie testowałem.

Screeny:
[Obrazek: 8YVQ0lb.png]
[Obrazek: WdxqEh5.png]
[Obrazek: cKLW2eE.png]

Miłej jazdy!:)








Przejechałem się i powiem tak: GŁOWY NIE URYWA! Pojazd pod względem bryły super. Ale za to pulpit, czy ktoś kiedyś słyszał o guzikach podnoszonych do góry? :nie: , pasażerowie częste zmiany biegów (a jest ich bodajże 12) traktują jako złą jazdę, więc trzeba go mocno cisnąć; podobnie jak mocniejsze hamowanie. Co do dźwięków nie wiem bo nigdy takim pojazdem nie jechałem. Kolejnym minusem są wyświetlacze, niestety działają na zasadzie Rollbands, ale bardziej nowoczesnych, toteż trzeba czekać aż ktoś takowe wykona.

Jest to jakaś alternatywa na PKS-owe mapki. Ale czy warto się nad nim dłużej zatrzymać? Nie wiem. Ocena: 6-7/10. Warto pamiętać, że to wersja BETA. Mam nadzieję, że projekt nie zostanie porzucony i Volvo 9900 w końcu będzie najlepszym autokarem w świecie OMSI.

Pozdrawiam
klocrafi

EDIT: W tytule wątku brakuje słowa "BETA"
Po pierwsze nie ten dział z tym pytaniem. Jednakże jak pytanie padło to i dam odpowiedź.

1. Naciskamy "E" (elektronika)
2. Po lewej stronie mamy alkomat. Musimy go włączyć lewym przyciskiem. Jak się zaświeci zielone światło to trzymamy prawy przycisk około 6 sekund.
3. Uruchamiamy silnik.
4. Naciskamy D spuszczamy ręczny i GO!

Co do modelu, to powiem tak. Jeśli to jest beta to Setra ta nowa to jest ALPHA. Dlaczego?
Hmm może tutaj Pulpit nie jest aż tak funkcjonalny, jednakże jazda Volvem sprawia większą frajdę. Kika fajnych skryptów posiada, piękne oświetlenie i fizykę jazdy.

Jak na "Betę" oceniam na 9/10.

Pozdrawiam
Niekoniecznie D - skrzynię sekwencyjną włącza się 3, a następnie zmienia się biegi klawiszami 1 i 2. Tak ciężko przeczytać readme?
A czy posiada manualną skrzynię biegów?
Posiada I-shift. Czyli automat z możliwością przełączenia na sekwencyjną.
Czas ocenić autokar.:D
Jak dla mnie jest to najlepszy autokar w OMSI. Może dlatego, że jest ich bardzo mało. Ale do rzeczy. Plusami tego modelu są optymalizacja, przynajmniej u mnie (testy prowadziłem na mapie Zarechensk 3.0). Nie wiem czy dźwięki są zgodne z oryginałem, ale mi się podobają. Kolejną rzeczą na plus jest skrzynia biegów. I-shift to dobrze znana skrzynia z ciężarówek serii FH. Jest to automat, z opcją ustawienia jej jako sekwencyjna. Też mi się to podoba.;) Ciekawą innowacją jest zastosowanie alkomatu. Bez "pomyślnego" przejścia testu na trzeźwość nie odpalimy silnika. Niestety, więcej zalet się nie doszukałem. Wadami tego Volvo jest zastosowanie sterownika Mobitec, który wymaga specjalnego hofa, podobnie jak BUSE. Jako, że to BETA, przymrużam oko na niektóre, niedziałające przyciski na pulpicie. Nie podoba mi się również tekstura podłogi. Spędzę przy nim trochę czasu, to pewne. Tylko nie wiem na jakiej mapie nim jeździć.:P Jak na Betę dostaje mocne 7/10. Do kolekcji przydałby się jeszcze porządny Neoplan Starliner, o taki: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/co...rliner.JPG:D
Miłych podróży nowym Volvem.;)
Pozdrawiam, Kierowca Maciek
Film można podpiąć pod pierwszy post tematu.


Czemu wszyscy oceniają użycie tego Mobiteca jako minus? A to, że ma realne kształty bryły (albo nie ma budy Solarisa) to Wam nie przeszkadza? Albo stawiamy na realizm albo uważamy to>> LINK za cud techniki.

Co do szarpania. Nawet jeżdżąc na klawiaturze można wypracować sobie odpowiednią technikę jazdy, dzięki której nie będzie występowało "szarpanie" - wystarczy wyczuć zmianę biegu i chwilę wcześniej odpuścić pedał gazu, bieg jest zmieniany wtedy bardzo płynnie i nikt się nie skarży - jeśli w manualnej skrzyni przy zmianie zrobicie za duży międzygaz to też "rzuci"). Hamowanie także jest OK, to nie wóz sportowy na torze, aby hamować "z piskiem", ta maszyna waży dobre 15 ton.

A tekstura podłogi jest na 99% realna, sprawdźcie sobie na widoku 360* na stronie producenta.
Witam, czy istnieje mod na skrzynie całkowicie manualna?
Stron: 1 2
Przekierowanie