Strefa OMSI

Pełna wersja: MAN NL/NG (Dodatkowi pasażerowie)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: s5S2tch.jpg]

Modyfikacja: MAN NL/NG (Dodatkowi pasażerowie)
Autor: mpaw82
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Taki mały, świąteczny mod.

Celem modyfikacji jest zwiększenie liczby stojących pasażerów. Obejmuje ona MAN-a NL202 oraz MAN-a NG272 (oba człony).
Na poniższych grafikach/układach współrzędnych zaznaczono oryginalne lokalizacje (kolor czerwony) oraz dodatkowe, które wprowadza modyfikacja (kolor zielony):

MAN NG272

[Obrazek: ly9HIZ0.png] [Obrazek: TDSBNBG.png]

I człon + II człon
Obecne miejsca: 27+31=58
Dodatkowe miejsca: 19+12=31
RAZEM: 58+31=89

MAN NL202

[Obrazek: S30j5ST.png]
Obecne miejsca: 40
Dodatkowe miejsca: 22
RAZEM: 40+22=62

W paczce są także spakowane oryginalne pliki.
Bardzo dobrze, że wydałeś tą modyfikację, bo to właśnie jest główny minus OMSI. Że w autobusach mieści się dwa razy mniej osób niż w prawdziwym pojeździe. Chociaż można by jeszcze dodać popularnych pasażerów stojących w drzwiach. No ale nic, może OMSI to ogranicza albo co. Dzięki mpaw82 za tą świetną modyfikację!:)
Najlepiej to było by osiągnąć wyniki jak najbardziej zbliżone do oryginału:
MAN NG 272
Cytat:Liczba miejsc ogółem-169
Liczba miejsc siedzących-51
169-89=80

NL 202
Cytat:Liczba miejsc ogółem-105
Liczba miejsc siedzących-32
105-62=43
(18.04.2014 21:42)solariskuba napisał(a): [ -> ]Chociaż można by jeszcze dodać popularnych pasażerów stojących w drzwiach.
Przecież są;)

(18.04.2014 21:51)erap2 napisał(a): [ -> ]Najlepiej to było by osiągnąć wyniki jak najbardziej zbliżone do oryginału:
MAN NG 272
Cytat:Liczba miejsc ogółem-169
Liczba miejsc siedzących-51
169-89=80

NL 202
Cytat:Liczba miejsc ogółem-105
Liczba miejsc siedzących-32
105-62=43
Z tym jest kłopot nawet w rzeczywistości. Te wielkości są chyba podane przy (komunistycznej) normie 8 osób/m^2. W UE stosuje się z reguły normę 4 osób/m^2 i do przegubowca wchodzi ok. 110-120 osób, do solówki ok. 80.
To i tak w takim razie do tych 110-120 osób trzeba dążyć.
Z chęcią, gdyby była opcja ustawienia priorytetu zajmowanego miejsca. Im więcej dostępnych miejsc stojących tym mniejsze prawdopodobieństwo że pasażer usiądzie, a to już by trochę głupio wyglądało. Stąd jest taki niby "kompromis" ;)
Przekierowanie