26.04.2014, 12:24
26.04.2014, 16:00
Jest to spowodowane ograniczeniem gry. OMSI traktuje pierwszy i drugi człon jako dwa autobusy, jak podjeżdżasz na przystanek, to ludzie wsiadają do pierwszego podjeżdżającego autobusu, czyli do pierwszego członu. Póki twórcy OMSI2 z tym nic nie zrobią, to nic się z tym nie da zrobić.
26.04.2014, 16:03
Ale chodziło chyba o to że wszyscy pasażerowie wsiadają tylko do pierwszego członu, a w drugim pustki.
26.04.2014, 16:06
Konstruowania zdań uczą już w przedszkolu, jak się nie uważało, to potem takie są efekty. Z kontekstu zdania wynika ewidentnie, że pasażerowie
Więc odpowiedź na pytanie prawidłowa.
P.S. Post nr. 800
(26.04.2014 12:24)leon3368 napisał(a): [ -> ](...) wsiadają tylko do pierwszego członu, a do drugiego już nie.
Więc odpowiedź na pytanie prawidłowa.
P.S. Post nr. 800
28.04.2014, 13:08
Tak, o to mi chodziło, że w drugim członie jest pusto.
28.04.2014, 16:36
A edytowałeś plik odpowiedzialny za drugi człon?
29.04.2014, 18:42
Nie, ponieważ jestem zielony z tego. Dlatego napisałem swój problem tutaj z myślą że mi pomożecie. Fajnie by było pojeździć przepełnionym busem.
30.04.2014, 17:23
Musisz wyedytować dwa pliki z folderu Model:passengercabin_GN92_main.cfg , passengercabin_GN92_trail.cfg.Pierwszy to przod autobusu , a drugi to przegub.W pliku passengercabin_GN92_main.cfg na samym koncu masz "Stehplätze" , czyli miejsca stojące.Teraz wystarczy pododawać podobne wpisy.Pierwsza linijka to boki autobusu , druga linijka to przód tył , trzecia linijka to wysokość pasażera , czwarta linijka oznacza pozycje pasażera (0 oznacza że pasażer stoi) , a ostatnia linijka jest to kąt obrotu pasażera.W pliku przegubu też na koncu wytarczy pododawać odpowiednie linijki i ludzię będą stali.Tylko uważaj bo ja tak naładowałem MAN-a że nie dałem rady wjechać na wzniesienie w Projekcie Szczecin.