Strefa OMSI

Pełna wersja: Gra źle interpretuje skin
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć!
Planuję zrobić własny skin na MB 530.
Wszystko super git idzie ale mam problem.
W grze wygląda to tak:
http://i.snag.gy/yaxZC.jpg
Skin jest nałożony poprawnie, dds wygląda tak:
http://i.snag.gy/uGTE6.jpg

Nie wiem jak mam sobie z tym poradzić.
Póki co ten skin to wczesna alpha dlatego tylko jedna strona jest zrobiona i wygląda to tak jak wygląda.:D
Używam GIMPa 2.6 z pluginem do edycji DDSów.
Nie masz przypadkiem jakiejś modyfikacji na drzwi?
A ja myślę, że nie wyświetlanie się zdjęcia z tekstury na drzwiach może powodować format .DDS. Spróbuj zapisać malowanie na domyślnym do repaintów na Citaro formacie .TGA. Spójrz, to jest moja tekstura na Citaro: http://www.hostmat.eu/images/52787399929707432705.png Zapisałem je w formacie .TGA i jak widać działa.;)
Spróbuje w TGA.:)
Niestety w TGA to samo jest. :/
A ja jestem prawie pewien, że drzwi korzystają z innego pliku teksturowego, dlatego modyfikacja tekstury na nie nie wpływa. Trzeba przejrzeć cały plik model.cfg i sprawdzić jaka tekstura przypisana jest do modelu drzwi.
Sory na te drzwi nie nałożysz tekstury wiem z własnego doświadczenia ;)
Przekierowanie