Strefa OMSI

Pełna wersja: Katowickie ikarusy 280 (280.26/26E,58B,70B/70E), MOD na bazie 280.02 Tita
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
A ja się jeszcze uczepię tej (dużej, od Tity) kierownicy. Dało by się lekko zmodyfikować sam drążek kierowniczy by był troszeńkę niższy? U Tity kierownica przysłania "górną" (niskie obroty) część obrotomierza, w oryginale z pozycji (niskiego) kierowcy, powinien być lekko przysłonięty zakres obrotów od 2000 wzwyż, czyli kierownica jakieś parę pixeli w dół... Nie wiem jak to dokładniej wyjaśnić.
(29.07.2015 10:21)Magister napisał(a): [ -> ]@up
Jeśli w Katowicach też tak jest, Autor na pewno doda, ale jeśli nie ma, to pewnie nie, ponieważ modyfikacja odwzorowuje autobusy katowickie.
Warszawskie 280.70BE mają małe kabiny, a w modyfikacji jest pojazd pod MZA.

Jakby ktoś byłby mi w stanie dać ten model w formacie do obróbki, byłbym wdzięczny.:)
Ten model nie jest zblokowany i spokojnie można go skonwertować do edytowalnego (w Blenderze czy 3ds Maxie itp.) formatu. Jeśli jednak sobie z tym nie radzisz, to nie poradzisz sobie także z dalszymi krokami, jak modelowanie, teksturowanie, konwertowanie itd.
Dobry model wykonany bardzo dobrze, uwagi mam tylko do dźwięków manuala + na dodatek sprzęgło, które jest automatyczne dlatego jak puszczę go to i tak autobus nie zgaśnie dla mnie to mega wada.. Styczność miałem z Ikarusami w Lublinie może gdzie indziej inaczej grają:)
Automatyczne sprzęgło możesz wyłączyć w ustawieniach OMSI;)
Mod na pewno jest wart polecenia, dopóki nie wyjdzie ikar Patrykosa, widać, że się troche napracowałeśi warto jeździć tymi busami. Wadą jest komórka w reszcie modeli oraz złe przełożenie 5 biegu. Mogły by być też inne dźwięki mostu (sam sobie przełożyłem, może wrzucę kiedyś). 8/10, serdecznie pozdrawiam!
Pod względem wizualnym modyfikacja jest na dosyć dobrym poziomie. Wygląda dosyć podobnie do naszej Polskiej wersji tego kultowego autobusu. Jedynie brakuje małej kabiny ale jak nazwa mówi jest to wersja Katowicka, a z tego co się orientuje małej kabiny tam nie znajdziemy. Pod względem wizualnym autobus oceniam na 9/10. Jest parę problemów ale można przymrużyć oko:)
Pod względem dźwięków jest gorzej. Dźwięki zewnętrzne brzmią jak rozpędzona wyścigówka. Wewnętrzne na wyższych obrotach trochę gorzej ale mogą być. Jak wyżej powiedział kolega, dźwięki mostu też mogłyby brzmieć inaczej. Jednak zmodyfikowanie dźwięków nie jest skomplikowane i aktualnie używam swoich.
Ogólnie do czasu wyjścia Ikarusa od Patrykosa będzie to najlepsza modyfikacja.
Wykonałeś świetną robotę i na pewno poświęciłeś sporo czasu:)
Świetna modyfikacja. Wersja z manualem ma niesamowity klimat. Czuję się jak w latach 90 tych.
A ja mam pytanko.Dało by rade zrobić może jakąś zdezelowaną wersje któregoś z tych Ikarusów??Jechałem kilka dni temu właśnie jakimś 280.58 (linia 130 dla wtajemniczonych:D ) , który miał straszne problemy z ruszaniem.Silnik strasznie wył zanim wszedł na odpowiednie obroty.Fajnie by było gdyby ktoś zrobił jakiegoś "trupa" , bo modyfikację śledzę od początku i jest świetna a taki pordzewiały model też by się przydał:).
Fajnie by też było ujrzeć w nim wyświetlacze zewnętrzne jak i wewnętrzne.
http://phototrans.pl/14,659582,0,Ikarus_...E_120.html
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie