Strefa OMSI

Pełna wersja: Poznań 1.0 - Linia 48 i 59
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
(23.07.2014 07:48)Invis napisał(a): [ -> ]Takie coś to zależy do autobusu a dokładniej do skryptu wyświetlacza jaki został w nim zastosowany. Na pewno takie coś da się zrobić w Mercedesie O405N2 by Julian.
Dobra o Mercu Juliana wiem ale takie niestety nie jeżdżą po Poznaniu To teraz nasuwa mi się kolejne pytanie czy w Waszym Solarisie będzie taka możliwość?
Jeśli jest to skrypt wyświetlaczy Busfanata to tak. A wszelkie przewijające się i zmieniające się napisy ja wyświetlaczach są zrobione tak, jak w Poznaniu, z tym, że samolot jest przed napisem.
Prace nad projektem stoją czy są cały czas kontynuowane?
Są kontynuowane lecz idzie to bardzo powoli.
Bardzo chętnie przejechałbym się w OMSI po Poznaniu bo lubię to miasto ale czy jest szansa, że będziesz wymieniał chodniki? Bo przyznam, że automatycznie odpycha mnie od wszystkich map, na których są berlińskie chodniki a mapa zapowiada się super.
@lance -> W końcu to poniemieckie miasto więc berlińskie chodniki mają rację bytu:D.

A tak na serio - na screenach elegancko to wygląda i mam nadzieję, że będzie kiedyś możliwość skonwertowania mapy, aby działała w OMSI 2.
Witam
Dziś screeny, które ukazują poprawki:
[Obrazek: image.png][Obrazek: image.png][Obrazek: image.png]


[Obrazek: bukkrasz.png]
Kojarzy ktoś podobne budynki do omsi, jeśli tak proszę o link.
Dobrze idzie, ale chodniki chyba nie odpowiednie.
No fakt, tam jest wyznaczona droga rowerowa, a chodnik jest z Pozbruku bodajże.
Witam

Dziś pokaże wam kolejny odcinek Poznania: Kraszewskiego/Szylinga - Polna (prawie);)

[Obrazek: image.jpg][Obrazek: image.jpg][Obrazek: image.jpg]
[Obrazek: image.jpg][Obrazek: image.jpg][Obrazek: image.jpg]
[Obrazek: image.jpg]

Znaki plus inne drobiazgi dojdą później.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Przekierowanie