Strefa OMSI

Pełna wersja: DirectX Error
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Krótko i na temat:D W opcjach OMSI odznaczyłem tę --> http://www.hostmat.eu/images/20128860457087306554.jpg opcję, gdyż wyczytałem, że pomoże mi to z zawiechami przy włączonej wielowątkowości. Niestety przejechałem raptem 5 minut i wyskoczył taki --> http://www.hostmat.eu/images/66101279767843148419.jpg błąd, po którym mogłem wykonać tylko jedną czynność, czyli Ctrl+Alt+Del. Dodam, że w tym momencie maksymalną ilość pamięci dla tekstur wysokiej jakości miałem 220MB (moja karta graficzna - 256MB). Postanowiłem, że pamięć dla tekstur w opcjach zwiększę do "maksa", czyli do 256MB i wykonałem drugą próbę. Na pozór wszystko było w porządku, lecz znowu w pewnym momencie wyskoczył error, tym razem taki --> http://www.hostmat.eu/images/09631438813192198422.jpg . Jednakże po wciśnięciu "OK" mogłem jechać dalej, lecz niestety po chwili FPSy spadły wręcz drastycznie, na tyle, że autobus zaczął skakać i nie mogłem kontynuować dalej jazdy. W OMSI 1 oczywiście takowych problemów nie miałem.

Mam pytanie do na prawdę kogoś ogarniętego w tej materii, co z tym fantem zrobić? Jaki jest powód i czy mogę go rozwiązać? Choć nie ma to sensu, to pro forma podaję logfile z drugiej próby: http://hostuje.net/file.php?id=a2fa08bea...8b2e197a0e

Pozdrawiam
Nie oczekuj cudów z 256 MB na karcie graficznej. Komunikat OUTOFVIDEOMEMORY jednoznacznie wskazuje przyczynę. Opcje dla Ciebie to wymiana grafiki lub dalsza zabawa z ustawieniami. Fakt, że w OMSI 1 wszystko jest w porządku, może wynikać z innego sposobu wczytywania tekstur, ew. nie wszystkie wycieki pamięci RAM i grafiki zostały już załatane. Cud, że gra, która tak intensywnie wykorzystuje pamięć na karcie jako tako u Ciebie działa.
Przy zaznaczonej opcji ograniczenia tekstur do 256px wszystko jest w porządku. No ale spodziewałem się takiej odpowiedzi, bo karta graficzna faktycznie jest leciwa, no cóż, dzięki za pomoc.
No właśnie, ta funkcja ogranicza rozmiary wczytywania tekstur (podobno, bo w świecie OMSI to nigdy nic nie jest pewne), więc nawet by się w tym przypadku zgadzało...

Możesz włączyć dodatkowe informacje (te ze skrótu Shift+Y) i obserwować zużycie pamięci na tekstury i ewentualnie powyciągać jeszcze jakieś wnioski.
Mi natomiast też wyskoczył błąd z Directx z inną treścią. Dzieje się to po zainstalowaniu nowego patcha, czyli 2.00.12. Podaję końcówkę loglifa:
Kod:
2652 10:16:22 -  -     Warning:       Es wurde versucht, einen Human an einer Haltestelle ohne verfügbare Sitzplätze zu platzieren!
2653 10:16:22 -  -     Warning:       Direct3D-Device lost!
2654 10:16:22 -  - Fatal Error:       Direct3D-Device-Reset schlug fehl, Fehler: D3DERR_INVALIDCALL
Z pierwszej linijki wynika, że to błąd mapki a nie błąd z twojej strony.
Tą mapą w którą grałem jest Berlin.
Witam od kilku dni mam problem z omsi 2. Kiedy włączam grę pojawia się błąd:

[Obrazek: 01103679397785915016.png]

Przez ten błąd nie chce się uruchomić gra.
Zrób spójność plików i może zmień wersję gry na najnowszą...
Problem ten chyba nie do końca dotyczy mapy i słabego sprzętu. U mnie mam dokładnie takie same błedy i dodatkowo P.Render. Moj sprzęt to: procesor intel i5 3570k karta Radeon R9 280 3GB i ram 8gb i z ustawieniami gry schodze coraz to niżej i nadal błędy się pojawiają. Dodatkowo gram tylko na podstawie bez żadnych modyfikacji i na najnowszej wersji Omsi 2. Mi skończyły się pomysły jak temu zaradzić.

Wysłane z mojego GT-I9300
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie