Strefa OMSI

Pełna wersja: Michalczewski Sp. z o.o.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
o Michalczewskim we Wrocku ta rozmowa czy w Radomiu lub Warszawie
Radom Tak
Wrocław Tak
Warszawa STOP
Wiadomo wogóle czy Michalczewski startuje ostatnio w przetargach Warszawskich? Po tej przegranej z Grodziem jakoś ucichło. Szukałem info w necie, ale nic nie znalazłem:P Podobno jest jakiś przetarg na eko przeguby. Fajnie jak by najlepszy przewoźnik wrócił do Warszawy z porządnym taborem MANów. Arriva wynajmuje od nich bazę, więc jak by Michalczewski wrócił to by musieli ich wywalić:P Jeszcze w miarę nie dawno widziałem solówkę Michasia jako Nauka Jazdy, nr. boczny zdarty.
Michalczewski jak najbardziej próbował brać udział w przetargach w Warszawie - choćby na 50 brygad obsługiwanych ekologicznymi wozami. Wygrał go Mobilis, ale o mały włos - Mobilis zaproponował taką samą cenę co Michalczewski, za to zwiększył swoją ilość punktów dając o 7 więcej wozów rezerwowych niż Michalczewski.

Nie ma żadnego przetargu na eko przeguby, to tylko plany. Plany, a poza tym to przetarg na wozy dla MZA a nie brygady dla prywaciarza.

PS ITS to najlepszy przewoźnik? Chyba nigdy NL223 nie jechałeś...
W Warszawie będzie za niedługo kolejny przetarg na obsługe 25 x MAXI, więc jest szansa na powrót Michalczewskiego do stolicy. Ciekawe czy sobie odbije ceną za Radom.
Czas na odkop 2018, Michalczewski wraca na Warszawskie ulice z nowymi "Skakankami" , wyjeżdżają już 27 października na 25 brygad;)
@up jakie to będą linie?
Głównie 118, 152 i 178.
Wszystkie zmiany obsługowe są dokładnie rozpisane tutaj.
Dziś postanowiłem się nim przejechać. Powiem tak, bardzo dziwnie została zabudowana kabina. Wyświetlacze też, zwłaszcza ta dobudówka z tyłu.:X Ogólnie jeszcze wieje świerzością, i to lubię, lecz po akcji "Znicz" pewnie się to zmieni. Wszystko ciche i schludnie utrzymane. Ciekawe czy za parę lat też zaczną się rozpadać jak te PKSowe, czas pokaże.

Ocena ogólna: Dobra
W tych autobusach moją uwagę zwrócił bardzo duży, przez co mogący ograniczać kierowcy widoczność, wyświetlacz z numerem brygady. W mojej opini lepszy byłby mniejszy, podobny do tych w Solarisach Arrivy i PKSu Grodzisk Mazowiecki. Myślę, że zastosowanie takiego urządzenia było spowodowane brakiem odpowiedniego modelu w ofercie wykonawcy systemu informacji pasażerskiej, czyli firmy Macro-System. Dodatkowo, na drugiej stronie wyświetlacza prezentowany jest Numer kierowcy, który początkowo odczytałem jako numer kierunku za sprawą dwuznacznego skrótu.
İmage

Drugim wartym uwagi tematem jest fakt zastosowania drzwi odskokowo-przesuwanych. W mojej opini to jest to duży plus dla tego autobusu ponieważ, znacząco spada ryzyko niebezpiecznego uderzenia. Mam nadzieję, że nie jest to jednorazowy przypadek i w nowych autobusach będzie już montowany tylko ten typ drzwi.

Pojazd wyposażony jest w rampę ułatwiającą dostanie się do autobusu osobom poruszającym się na wózkach, lecz sprawia ona wrażenie niesolidnej, głównie za sprawą delikatnej uszczelkę na wierzchu i odstającyh śrub.
İmage

Słabo również w mojej ocenie wygląda niezabudowany niczym boczny monitor z listą przystanków.
İmage

Na koniec dodam, że w przedniej części pojazdu umieszczono dwa kosze na bagaże na nadkolach, które są bardzo przydatne.
İmage
Nadal brakuje siedzeń tuż za przednimi drzwiami, jest to w mojej opini duża, zmarnowana przestrzeń.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie