@Goppel, strefa przystankowa nie zawsze ma 100m, to jest wartość którą można edytować
@Excellence, w Pixelu wpisujesz współrzędne GPS, ale jeżeli jest skonfigurowany z R&G (jak to jest w m. in. w Szczecinie) to wtedy też "liczy metry" ;) .
Wiem, podałem to na przykładzie
W każdym razie chyba już wszystko jasne.
Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
A jak już jesteśmy w temacie informacji pasażerskiej - na jakich skryptach bazują zewnętrzne wyświetlacze? Nie znalazłem nigdzie w tym wątku informacji na ten temat, a po wyglądzie ciężko stwierdzić.
Zaś co do skryptu przełączania przystanków - świetna sprawa.
@grubyw111
Zapowiedź przystanku załącza się po przejechaniu podanej odległości między przystankami. Zapowiedź następnego przystanku zaś po przejechaniu odległości podanej jako strefa przystankowa.
@Goppel
MENU wiele się nie zmieniło od ostatniego filmiku w którym było ono pokazane.
Muszę w nim poprawić jeszcze Opcje "Awaria" i "Zegar".
Myślę, że nakręcę coś jeszcze związanego ze sterownikiem i wyświetlaczami.
Także postaram się nagrać filmik z mapy Szczecina, zapowiedzi pod tę mapę mam gotowe, więc wystarczy tylko przejechać i nagrać. Może nawet uda mi się to dziś wykonać.
Na wyświetlaczach zewnętrznych da się ustawić numer linii w negatywie z poziomu sterownika. Myślę, że na tym zostanie, gdyż nie widzę sensu wprowadzania negatywu na cały wyświetlacz.
@Excellence
Nie wiem jak to w PIXELach działa, bo nigdy tego nie programowałem i nie bawiłem się nawet programami do nich, ale do sterowników R&G da się podać odległość co do metra.
@landart
Wyświetlacze zewnętrzne bazują na AEG Krüger, lecz są zmodyfikowane przeze mnie.
(04.07.2015 09:29)solari-adi napisał(a): [ -> ]@Excellence, w Pixelu wpisujesz współrzędne GPS, ale jeżeli jest skonfigurowany z R&G (jak to jest w m. in. w Szczecinie) to wtedy też "liczy metry" ;) .
Zapomniałeś jeszcze o GMV. R&G ma metry, Pixel również, a GMV współrzędne aczkolwiek ma podane jakie przystanki ma wczytywać. W razie pomyłki, nic nie mówi. Ale zgrania tych 3 systemów jak nie było tak nadal nie ma! :/
Witajcie
Dawno się nic nie odzywałem w temacie, ale sprawa projektu jest dalej aktualna.
Postanowiłem utworzyć stronę na facebook na której będę pokazywał stan prac nad swoimi projektami oraz część swojej komunikacyjnej kolekcji. Do facebooka mam łatwiejszy i szybszy dostęp, więc tam przenoszę póki co swój projekt. Myślę, że dzięki temu częściej będę mógł pokazywać nowości zawarte w projekcie.
Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe, ale chcę jakoś rozruszać na nowo sprawę projektu.
Tak więc zapraszam do polubienia i śledzenia strony
https://www.facebook.com/mateusz612page/
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Wreszcie przedział pasażerski został porządnie oteksturowany i trzyma należyty poziom. Dodatkowo na plus oczywiście różne typy sterownika. Jedyne co mi się bardzo nie podoba i koniecznie powinno pójść do zmiany to tekstura pulpitu - jest zbyt ciemna, a przyciski zbyt świecące (tyczy się to również zegarów). Podpatrzcie jak to jest zrobione w Jelczach 120M i spróbujcie to przełożyć na wasze pulpity. No i ustawienie kamer definitywnie do poprawki. Pozdrawiam.
Dodam do tego jeszcze dwie rzeczy: głośny dźwięk biegu przy dohamowaniu (użyty dźwięk pochodzi z piętrowych MAN-ów) - kwalifikuje się do przyciszenia lub usunięcia. Druga kwestia - baaardzo brakuje mi tu zwykłego gniota z silnikiem MAN-a.
@kch2979
Gazowce oryginalnie wydają dźwięk przy odłączaniu retardera. Zostanie wymieniony na oryginalny wkrótce
.
Zwykły Gniot z silnikiem MANa będzie. W Krakowie mieliśmy takich 8
.
Potrzebuję z takowych materiałów tzn. odpowiednie obroty silnika na postoju zarówno do wersji ze skrzynią ZF, jak i Voith. Nagranie jednego silnika w zmowie z kierowcą lub przedsiębiorstwem (wynajem) to 5 -10 minut, a ogromnie zmienia realizm projektu. Jeżeli ktoś posiada takie materiały lub ma bliższy dostęp do takowych MANGniotów i chciałby mi pomóc w zdobyciu takich materiałów, bardzo proszę o kontakt na PW lub na FanPage'u. Bardzo mi zależy, żeby te silniki pochodziły z oryginalnych aut, tak jak pochodzą wszystkie moje aktualne dźwięki MB i MAN CNG. Jednak w tym przypadku mam sporo kilometrów do najbliższego M121M, bo w Krakowie i okolicach takowe już od lat nie jeżdżą.