Strefa OMSI

Pełna wersja: Korekta Regulaminu, nowy mail administracyjny i dział "Wirtualne Firmy"
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Po kilku miesiącach działania Forum, doszliśmy do wniosku, że czas nieco zmodyfikować Regulamin Główny Forum i uściślić parę punktów. Treść Regulaminu została już zmieniona ( http://strefa-omsi.pl/Watek-Regulamin-Glowny-Forum--89 ), przy czym zmienione punkty zostały zaznaczone kolorem czerwonym. Oto zmiany jakie zaszły:

- Scalenie punktów 2.5 i 2.6, bo łamanie praw autorskich to zwykle automatycznie łamanie prawa polskiego;
- Dodanie do punktu 2.8 (dawnego 2.9 ze względu na nową numerację) stwierdzenia, że zabronione jest także odwoływanie się do tematów pomocy technicznej na czacie, ma to na celu wyeliminowanie wpisów typu: "Pomóżcie: [tu link do tematu]";
- Przystosowanie punktu 3.2 do realiów Forum, bo w dziale "Problemy związane z dodatkami" nieprawdziwe było stwierdzenie "1 problem = 1 wątek";
- Usunięcie w punkcie 4.2 "[...] podziękowania za pomoc w formie posta" (bo mówi o tym punkt 4.6), dodanie natomiast zdania "Pytania o postępy prac i datę wydania dodatku również zaliczają się do spamu";
- Dopisanie do punktu 4.6 informacji, że wymuszanie punktów podziękowań w postach także może być karane;
- W punkcie 7.1 zamiana z "[...] ostrzeżony przez system PW" na "[...] upomniany przez system PW";
- W punktach 8.5 i 8.6 uwzględnienie profilu na Facebooku jako alternatywnego kontaktu i zmiana maila do zgłoszeń;

Zalogowanie się na swój profil po przeprowadzonych zmianach w Regulaminie, oznacza automatyczną akceptację nowych zasad. W przypadku niezaakceptowania zmian - proszę o informację w celu zablokowania konta lub po prostu o nielogowanie się na Forum. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania.

Zmiany wchodzą w życie z dniem dzisiejszym. Przez tydzień będzie obowiązywała taryfa ulgowa w przypadku łamania nowych zapisów w zmodyfikowanych punktach.




W związku z okresowymi problemami w dochodzeniu do administracji maili przez dotychczasową skrzynkę pocztową, następuje jej zmiana na strefaomsi.adm@gmail.com . Zostało to uwzględnione w nowym Regulaminie a także ustawieniach skryptowych Forum.




W dniu wczorajszym został ukryty dział "Wirtualne Firmy", właściciele obecnych tam do tej pory tematów (czyli osoby, które de facto te tematy założyły) wraz z osobami przez nie wyznaczonymi, mają prawo wglądu w te wątki. Zainteresowani proszeni są o kontakt bezpośrednio ze mną.

W tej chwili nie wiemy jeszcze, czy dział ten będzie miał jakąkolwiek przyszłość na Forum. Wkrótce podejmiemy stosowne decyzje, zostaniecie o nich poinformowani.
W dniu dzisiejszym został utworzony dział "Reklama" (w kategorii "Pogaduszki"), który m.in. zastępuje dział "Wirtualne Firmy". Każdy może założyć tam temat w związku z chęcią zaprezentowania swojej vFirmy, ale także (zgodnej z Regulaminem Forum) witryny czy forum internetowego bądź też innej formy aktywności.

Zakładanie wątków jest moderowane - to znaczy, że ktoś z Ekipy musi najpierw zaakceptować temat, by został wyświetlony wszystkim Użytkownikom. Zastrzegamy sobie ścisłą selekcję wątków ze względu na Regulamin Forum a także wartość merytoryczną reklamowanych treści. W dziale "Reklama" zablokowana jest możliwość odpowiadania - by przede wszystkim uniknąć wojenek toczonych między właścicielami i użytkownikami Firm. Istnieje możliwość, a wręcz obowiązek dobierania odpowiedniego prefiksu do tematu (na razie dostępne są cztery - vFirmy, Strony WWW, Fora i Inne).

Inna forma reklamy na Forum (poza tym działem) powinna być zgłaszana do administracji - zgodnie z punktem 8.6 Regulaminu. Tematy nie będą przenoszone do nowego działu - każdy zainteresowany powinien sam założyć temat.

Z dniem 13 sierpnia, dział "Wirtualne Firmy" przestaje istnieć. Treści tam zgromadzone - będą przesunięte do Kosza.
Przekierowanie