Strefa OMSI

Pełna wersja: Pruszków (Nowa wersja)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
[Obrazek: vTDfTCi.jpg]

Projekt: Pruszków (Nowa wersja)
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Witam.

Początkowo planowałem zrobić to wyłącznie dla siebie i ewentualnie przesłać drogą prywatną kilku osobom, ale ostatecznie postanowiłem podzielić się ze wszystkimi. Przedstawiam nową odsłonę mapy Pruszkowa (autor: otto88). W nowej wersji (bo tak to trzeba nazwać), mamy do czynienia z realną linią nr 1. Co zostało zmienione w porównaniu do pierwotnej wersji? Dodałem polskie oznakowanie poziome i pionowe, poprawiłem otoczenie oraz ruch AI oraz wykonałem na nowo rozkład jazdy z .hof'em włącznie. Modyfikacja tej mapy zajęła mi dokładnie TYDZIEŃ czasu, także proszę nie oczekiwać cudów. Układu drogowego w zasadzie w ogóle nie ruszałem, gdyż wiązałoby się to tak na prawdę z tworzeniem mapy od podstaw, na co ani nie miałem ochoty ani czasu. Jestem świadomy, że oczywiście mapa do najlepszych nie należy, ale jak na tydzień pracy nad nią, to myślę, że zmieniła swoje oblicze na plus, tak więc postanowiłem się nią podzielić. Różnorodność obiektów jest dość kiepska, a co za tym idzie, paczka do pobrania nie waży zbyt wiele. Mapa działa wyłącznie pod OMSI 2.

WAŻNE:
Na mapie znajduje się bug. Mianowicie ludzie za żadne skarby nie chcą wsiadać na przystanku początkowym. Jest to spowodowane tym, że OMSI 2 słabo radzi sobie z liniami objazdowymi.

A tutaj już screeny z nowej wersji, dla małego porównania:

Screeny:
[Obrazek: HROPAIr.jpg]
[Obrazek: hr4sArk.jpg]
[Obrazek: G9jOiOd.jpg]
[Obrazek: EssZH5j.jpg]
[Obrazek: xsDVW2F.jpg]
[Obrazek: xrxFM9f.jpg]
[Obrazek: bgTgmcE.jpg]
[Obrazek: 8cMtAMv.jpg]

Mam zamiar się zabrać za modyfikację mapy Torunia (autorstwa solarisa557), która również powinna mi zająć kilka/kilkanaście dni, a co za tym idzie, zrobiłem ankietę, w której możecie głosować czy jesteście za publicznym wypuszczeniem tej mapy. Poziom wykonania powinien być zbliżony do Pruszkowa.

Filmik z około połowy pierwotnej trasy, który ostał się na youtubie:



Mam Pruszków w wersji 1.0 i powiem szczerze że zmiany są naprawdę pozytywnie szokujące. Jak na tydzień prac naprawdę kozacko.
Jak ktoś zastanawia się nad pobraniem mapy to polecam w 100% naprawdę super:D
Pozdrawiam
Mi brakuje pliku:
Kod:
Sceneryobjects\Jozin\Lody.sco
Zrobiłem coś nie tak czy po prostu nie było go w paczce:D ?
Wrzucam poprawkę autorstwa jss2008, dzięki której od teraz pasażerowie wsiadają już na pierwszym przystanku: http://hostuje.net/file.php?id=ffee9e391...d3b130c707

A tutaj brakujący plik, o którym napisał ProPlayerPL123, faktycznie musiałem go ominąć przy pakowaniu plików: http://hostuje.net/file.php?id=fd4cd503f...f97838d4bc
Zrobiłem sobie kurs przegubowym MAN-em po mapce (tylko raz najechałem na krawężnik:D) i muszę powiedzieć, że jest bardzo ładna. Spodziewałem się lepszej optymalizacji ale i tak nie było jakoś tragicznie (15-20 FPS przy nagrywaniu;normalnie miałem jakieś 18 FPS w Jelczu M125M, a nie należy on do lekkich modeli). Szkoda, że jest jedna linia ale myślę, że mapa szybko mi się nie znudzi.

Wirtualny Pruszków może nie należy do największych map ale jest bardzo klimatyczny:P. Polecam !
Hmm, dziwię się trochę tą optymalizacją, bo u mnie mapa jest bardzo wydajna na słabiutkim sprzęcie:P
Zapowiedzi by Ja:P Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Doceniam, że to wykonałeś, ale w Pruszkowie nie ma zapowiedzi przystankowych, także niestety jest to nierealne:)
Muszę sprostować pewną rzecz, dlatego, że czytałem/słyszałem trochę komentarzy na ten temat. Zupełnie nie wiem dlaczego u niektórych osób, mapa jest stosunkowo ciężka. Nie mogę tego pojąć. Zawsze staram się dbać o FPSy jak tylko mogę i sporo osób może to potwierdzić i w tym przypadku oczywiście również tak było. Na moim słabym sprzęcie (dwurdzeniowy procesor 2,66GHz, 2GB RAM'u i 256MB karty graficznej) mapa jest bardzo lekka, nigdzie nie schodzę poniżej 20 FPSów. Nie wiem dlaczego u części osób jest tak, a nie inaczej i nie potrafię tego wytłumaczyć, jednak ci bardziej ogarnięci w temacie mogą sami spojrzeć jakie obiekty zostały użyte na mapie. Podsumowując, nie jest to moją winą, że macie (wy, którzy wspominaliście o słabej wydajności) niskie FPSy.
Ja mam ok. 15 fps, a kiedy podjeżdżam na przystanek zaczyna skakać 3 sec i koniec.
Stron: 1 2
Przekierowanie