Strefa OMSI

Pełna wersja: City Bus O305 (v1.10)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Pochwalony

Panowie, sprawa jest...
Nagle zaczęły mi sie dziwne rzeczy dziać z Mercedesem O305 z dodatku płatengo.
Zachciało mi sie go ożywić poprez instalacje steama. Pojazd kupiony w tamtym roku nigdy nie robił problemów. Dziś po instalacji wozu i po całej procedurze Steama, autobus nie jest kompletny. Jest tylko szablon jakby do malowania tekstur przy wyborze, brak kół , szyb, drzwi wszystkiego i jeszcze biały . Odpalony na Grundorfie by sprawdzić czy wszystko ok - no nie jest OK. Dodaje loga poniżej, też kieruje pytanie czy ów woż nie potrzebuje jeszcze czegoś dodatkowego bo nie pamiętam. Instalowałem już to dwa razy, wszystko gotowe tylko nagle autobus sie "obraził". Gra orginalna tak jak mówię dodatek kupiony 16 kwietnia 2019 roku.
Pozdrowionka
Wejdź w ustawienia, tam zakładka dodatki i sprawdź czy w ogóle o305 jest tam na liście i czy jest przy nim dopisek (aktywowany)
Autobus jest aktywowany
Po ponownym sprawdzeniu go na Grundorfie
dochodzi do wyżej wspomnianej sytuacji
[Obrazek: d82ce91e417fa.png]
Odinstaluj ten dodatek.
Sprawdź spójność plików na Steam.
Wejdź w folder Vehicles i zmień nazwę folderu MB_O305 na MB_O305_AI
Zainstaluj dodatek MB_O305

Teoretycznie powinno śmigać (przynajmniej do następnego sprawdzenia spójności plików :') )
Sytuacja opanowana, dzięki @pause1
Piszę tutaj, ponieważ sprawa dotyczy skryptów z tego pojazdu pochodzących z tego właśnie dodatku, o które opiera się poprawne działanie kilku co najmniej autobusów ze sceny moderskiej, jak np. Mercedesy, czy MAN'y Perotinusa, ale nie tylko. Są one wymagane do poprawnej pracy tych wspaniałych pojazdów.

Ponieważ mam wersję płytową z Aerosoftu a nie ze Steam i ostatnio miałem problemy z nim (tym pojazdem) związane, a opisane w tym wątku https://strefa-omsi.pl/Watek-przerywanie...msi--29179 , gdzie steam czepiał się plików z niego pochodzących >>
(na screenie #2 akurat jeszcze nie ma o tym wzmianki, ale dwukrotnie mi się to potem pojawiało, jednakże z braku czasu więcej screenów nie robiłem, bo musiałem iść do pracy i zająłem się głównie naprawieniem - poniekąd w miarę skutecznym - na szczęście - problemu
Ponieważ na razie nie będę go przywracał, przynajmniej w całości, mam pytanie: skoro to o skrypty właśnie oparte jest działanie wcześniej wspomnianych autobusów, to czy można wgrać folder z pojazdem i - TYLKO!! - skryptami w nim i tamte będą działały??

Drugi powód, dla którego piszę we wątku pojazdu, którego to skrypty są wymagane, to ten, że głupio byłoby powielać takie zapytanie w wątkach dotyczących wszystkich autobusów o nie oparte - chyba by zabrakło pkt'ów karnych za spam:? :E
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie