Strefa OMSI

Pełna wersja: Co dalej z OMSI 2 ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
W wątku ze źródła nic nie jest napisane
Raczej to będzie przygotowanie OMSI pod Wiedeń bo ma wyjść pod koniec października.
Jeżeli faktycznie będzie to przygotowanie pod Wiedeń, to może chociaż autorzy płatnego dodatku zdołali uzyskać od MR Software wsiadanie w przegubie:P
Ale jak to miałoby być rozwiązane? Każdy przegub ma przecież oddzielny plik .bus. Czyli każdy przegub jest jakbym innym autobusem. Czyli albo by musiały zostać przerobione autobusy albo reakcja paxów, a nie wiem czy to jest w ogóle możliwe.
Prostując - myślałem właśnie o zmianie reakcji paxów (pochodzenie do najbliższego, nie pierwszego wozu) co wydaje mi się możliwe po edycji kodu aplikacji:)
pause1 racja ale jest jeszcze jedna kwestia. Pierwszy i drugi człon to kwesta którą dobrze wszyscy znają, ale jest jeszcze ten nie do końca fajny skrypt (który sprawdza się tylko w realiach BVG), dzięki któremu pasażerowie na widok autobusu który ich interesuje podchodzą do ściśle określonego miejsca na przystanku i ustawiają się tam gęsiego. Wspomniany punkt zazwyczaj ustawiony jest w takim miejscu, że zatrzymując się na przystanku w miarę prawidłowo pasażerowie znajdują się najbliżej pierwszej pary drzwi. Więc biorąc pod uwagę długość przegubowca, jeśli ów skrypt nie zostanie poprawiony to można zapomnieć o tym że ktokolwiek pokusi się o skorzystanie z drzwi w drugim członie.
Po za tym jeśli opcja wsiadania wszystkimi drzwiami miałaby się w ogóle pojawić, to oby właśnie w paczu do gry, a nie jako skrypt płatnego dodatku, bo wtedy będziemy mieć takie kwiatki jak z MB O307 czy O407. Niby autobusy bezpłatne ale wymagają płatnego dodatku...
Niestety tak szczerze mówiąc, nie spodziewałbym się takiej rewolucji ani w jednej ani w drugiej formie. Programistów gry jakoś nie specjalnie ten problem obchodzi. A szkoda bo ten symulator, swoją popularność zawdzięcza głównie dodatkom a nie podstawowej zawartości...
Skryptu takiego nie da się zrobić więc musiałoby to być w patchu, gdyż to już jest grzebanie w kodzie gry. Ale nawet nir chodzi o to. Oni uznali że się nie da bo nie, a gdyby dali możliwość grzebania w kodzie to jestem pewny że kilka osób dobrze by widziało jak to zmienić. A Tak? Wątpię żeby coś w tym temacie miało się zmienić.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Nie chciałbym być złym prorokiem, ale nie oczekiwałbym już żadnych istotnych zmian w OMSI 2. Nie bez kozery Marcel wypuścił informację o nowym projekcie LOTUS. Wskazują też na to ostatnie, nie chcę powiedzieć, że niepotrzebne, ale mocno kosmetyczne patche do OMSI 2. Gra osiąga mniej więcej w tym momencie status nierozwojowej i bez silnego lobby w postaci autorów płatnych dodatków bądź wydawcy, niewiele się już zmieni.
Teoretycznie Marcel zarzeka się, że gra będzie cały czas wspierana, a błędy będą naprawiane, ale rzeczywiście nie spodziewałbym się już jakichś wielkich zmian. Niestety, w takiej niepewności będziemy trzymani przez co najmniej rok, gdyż Janine oficjalnie stwierdziła, że LOTUS nie ukaże się wcześniej niż w 2017 roku.
LOTUS nie jest przypadkiem odpowiedzią na konflikt Marcela z Rüdigerem? Efektem odejścia Rüdigera chyba jest brak możliwości rozwoju gry i dzisiaj co tylko może zrobić Marcel to ją łatać w ramach wersji 2...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie