Strefa OMSI

Pełna wersja: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie S.A.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Wszyscy napalili się na te Elektryki w Polsce, zamiast pomyśleć o tym, żeby wybudować chociażby dobrą infrastrukturę do ładowania takich autobusów. Taki autobus nie dość, że jest drogi, to jeszcze nie zwróci się absolutnie. Technologia jest jeszcze za "świeża", tym bardziej, że te baterie praktycznie po przejechaniu kilku kursów ( zależy też ile trwa ten 1 kurs ) są bezużyteczne i trzeba ładować znowu.

Owszem, jest to przyszłość komunikacji, ale naprawdę Polska powinna się obudzić i zacząć robić to tak, jak np. w Niemczech. Zanim kupili taką a nie inną ilość Elektryków, to wybudowali specjalne stacje ładujące. Czyli przygotowali - może jeszcze nie perfekcyjnie - się znacznie lepiej niż cała ta Polska nasza.
Zgodzę się w 100%, te nowe elektryki to ciągle się ładują, a na 154 takiej super eko linii Vera jeżdżą. Druga sprawa jaki jest sens inwestowania w elektryczny przegubowy autobus jak on już po jednym kursie będzie do ładowania, bo z reguły przegubowce u nas mają nawet długie trasy (poza wyjątkami np 105). Dla mnie dobrą sprawą było by chociaż zainwestować w hybrydowe autobsuy.
Po prostu powinni instalować stacje ładujące takie pojazdy, a nie na pałę kupować ile się da, a po kilku kursach przywracać autobus normalny. Bezsensu. Nie idzie to w parze z oszczędnością, skoro Elektryki co chwile muszą zjeżdżać na bazę, aby je podładować.
Jakoś Warszawa nie ma problemów z elektrykami...
Są problemy. Jeden elektryk może przejechać tylko jedną zmianę, albo czasem może stanąć na trasie i trzeba go odholować. Obecnie ZTM i MZA chcą stworzyć stacje ładowania, aby elektryki mogły bez problemu przejechać całą zmianę.
Oj coś czuję, że Pesa i jej fani będą mieli wieeeeeeeeeeeeelki ból d****, głowy znaczy sie:D

http://infotram.pl/wspolna-oferta-solari...87803.html
Szczerze mówiąc niechętnie widziałbym zarówno Solarisa jak i Pesę w Krakowie. Obie marki mają kiepskie, plastikowe produkty.
Ze Stadlerem mogą dać radę, tak jak Bombardier z Newagiem chciał. Idź mi pan z Pesą, codziennie na zajezdni słyszę wiązanki na temat tej marki:D
No i sie stanęło, 501 wraca na "Strugę".
Nie rozumiem... Czemu ta 501 nie mogła by jechać na Kombinat. Dodatkowo jestem ciekawy w jaki sposób na Bulwarowej będzie wyglądać zawracanie tej właśnie linii?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Przekierowanie