Strefa OMSI

Pełna wersja: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie S.A.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Problem z tym, że M12LF od Autosana też za niedługo będzie szarpać. To jest wina silników Cummins zastosowanych w tych pojazdach.

Pragnę przypomnieć, że od 10 czerwca 2018 startuje kolejna edycja Krakowskiej Linii Muzealnej. Zapraszam gorąco!:)
MPK Kraków do czerwca będzie testować Autosana M12LF.
[Obrazek: v3lMgMM.jpg]
Fot. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie

W tym 12 metrowym pojeździe występują obniżenia podłogi przy wejściach, co ułatwia pasażerom wsiadanie. Wyposażony jest również w klimatyzację. Warto również wspomnieć, że jego pierwszy publiczny udział odbył się na ubiegłorocznych targach Warsaw Bus Expo. Autobus otrzymał numer #DA139 i był widziany między innymi na liniach 424, 304, 169, 469. Posiada pulpit FAP oraz sterownik SRG 4000-P. Nie zabrakło również ładowarek USB w tym wozie. Jako MKM mogę powiedzieć, że jak na Autosana jazda jest bardzo przyjemna i komfortowa. Autobus wyglądem zewnętrznym niewiele różni się od starszych, 12 metrowych kolegów. Kraków ostatnio otrzymał też nowe, krótkie Autosany o długości niecałych 9 metrów.
MPK S.A. w Krakowie otworzyło oferty na dostawę 60 tramwajów dla Krakowa. Jedno jest pewne - nie będzie kolejnych 2014N!:)
Kraków zaprasza na inaugurację Krakowskiej Linii Muzealnej, która odbędzie się w tą niedzielę - 28.06.2020.
Do waszej dyspozycji będzie dostępna Linia 324 kursująca z Osiedla Podwawelskiego do Prądnika Czerwonego - na niej można spotkać: Ikarusa 280, Jelcza 021, Jelcza 120M oraz SANa H01B.
Nie zapomnijmy o tramwajach, także wyjadą na miasto:)
Stadler Tango Lajkonik

Do Krakowa na początku grudnia 2019 roku przyjechał pierwszy tramwaj nowego typu produkcji Stadlera a mianowicie Tango Lajkonik. Jest to całkowicie nowa konstrukcja, która należy do rodziny słynnych już Bombardierów NGT6 czy 8 podobnie jak Newag Nevelo będący w Krakowie z krótkimi przerwami od 2013 roku. Lajkoniki na początku miały być wyprodukowane przez konsorcjum Solaris Tram, lecz po wykupieniu go w całości przez Stadlera producent tego tramwaju musiał się zmienić. Obecnie w Krakowie mamy już 7 sztuk tych tramwajów (RY825, RY826, HY840 – HY844). Na krakowskich torowiskach mogliśmy już dostrzeć pierwsze cztery sztuki. Pozostałe odbywają ostatnie jazdy, które będą mogły pozwolić na włączenie ich do eksploatacji liniowej. Warto dodać, że aż 35 tego typu pojazdów trafi to modernizowanej obecnie zajezdni Nowa Huta. Reszta trafi do zajezdni Podgórze. Dodatkowo ostatnimi czasy podpisano kontrakt na 10 tramwajów również produkcji Stadlera z opcją na dodatkowe 50. Za kilka lat w Krakowie może być aż 110 tramwajów Lajkonik!

[Obrazek: 107395669_578066402842ckma.jpg]
Mercedes-Benz eCitaro
Autobus elektryczny e-Citaro od 14 stycznia przez 3 miesiące będzie testowany przez krakowskiego przewoźnika. Jest to autobus niskopodłogowy o długości 12 metrów, wyposażony w 3 pary drzwi. Posiada klimatyzację oraz monitoring. Dla osób poruszających się na wózkach jest zamontowana platforma, która ułatwia wsiadanie i wysiadanie z autobusu.

[Obrazek: MTAyNHg3Njg,p1130039.jpg]

Źródło: https://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosci...r-304.html
MPK S.A. w Krakowie uruchomiło aplikację oraz stronę internetową do zamawiania "Tele-Busa". Przypomnę, że zakres działania tego środka transportu to obręb Płaszowa.

Źródło informacji - https://www.youtube.com/watch?v=FmEHGOBgNfk
Po raz już kolejny krakowskie MPK S.A. postanowiło zmienić stronę do kupowania i kodowania biletów na popularnej karcie miejskiej.

Od 23 września 2021 r. wszystko realizowane jest na ekp.mpk.krakow.pl - gdzie można zrobić to samo! :iksde:

Rozumiem, że przewoźnik ma wybitnych informatyków, którzy lubią bawić się adresami dlatego zmienia po raz enty adres strony internetowej.

Źródło - https://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosci...kowie.html
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Przekierowanie