Niskopodłogowym wyjątkiem na Dunajewskiego było Tramino na 4? A wszystkie tramwaje linii 14? Przecież Bombardiery też są niskopodłogowe.
Co do "HX999"
H-ZAJEZDNIA NOWA HUTA
X-PROTRAM O405-Kr
999-Numer tramwaju
Jeżeli tramwaj ten przeszedłby do Zajezdni Podgórze, to automatycznie zmieniłby się numer taborowy na RX999.
ZIKiT uważa że niska podloga to wysoka a wysoka to niska
I 13 do Bronowice 24 Bronowice Małe 20 Cichy Kącik ZIKiT robi sobie tutaj jaja normalnie.
"Dwie oferty złożono w krakowskim przetargu na cztery autobusy elektryczne. Obie mieszczą się w kwocie jaką Kraków chce na nie wydać. Solaris zaproponował ofertę korzystniejszą cenowo niż SOR"
Solaris proponuje 4 Solarisy Urbino 12 Electric za 6 240 000 zł, natomiast SOR 6 999 600zł.
Ja osobiście mam nadzieję na Solarisy, bo "komfort" podróży elektrycznym SORem był w moim odczuciu bardzo, ale to bardzo niski, natomiast obydwa elektryczne Solarisy, jakie u nas były zaskoczyły mnie na prawdę bardzo pozytywnie.
Swoją drogą ciekawe, czy jeśli Solaris, to IV generacja?
Źródełko informacji
TUTAJ
Trzynastka jednak nie zostanie na Cichym Kąciku.
Nie sprawdziły się przewidywania tych, którzy twierdzili, że linia numer 13 pozostanie na stałe na Cichym Kąciku. W dniu dzisiejszym Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie przedstawił zmiany, jakie zamierza wprowadzić w układzie linii tramwajowych po oddaniu do eksploatacji zmodernizowanej ulicy Dunajewskiego.
Zaproponowane korekty nie są rewolucyjne i dotyczą tylko trzech linii tramwajowych. Trzynastka po zakończeniu przebudowy ulicy Dunajewskiego powróci na ulicę Królewską, jednak jej trasa ulegnie skróceniu do pętli w Bronowicach. W zamian, do Bronowic Małych przedłużona zostanie linia 24, dzięki czemu poprawi się oferta komunikacyjna w relacji Bronowice Małe - Dworzec Główny. Niewielkiej zmianie ulegnie również trasa linii 20, która wciąż kursować będzie pomiędzy pętlami Mały Płaszów i Cichy Kącik, ale od Dworca Głównego pojedzie przez ulicę Westerplatte, Franciszkańską i Straszewskiego. Dzięki temu, z Cichego Kącika wciąż kursować będzie linia na Dworzec Główny, natomiast pasażerowie dojeżdżający z południa miasta będą mogli wygodnie przesiąść się w kierunku pętli położonej przy Błoniach. Dodatkowo, po wielu latach przerwy powróci bezpośrednie połączenie pomiędzy Dworcem Głównym i Placem Wszystkich Świętych, które przed 3 stycznia 1999 roku realizowała linia numer 2.
Przedstawione dziś zmiany w układzie linii mają wejść w życie wraz z zakończeniem przebudowy ulicy Dunajewskiego. Wstępnie planuje się przywrócenie ruchu na tym ciągu od 31 października, oczywiście pod warunkiem że do tego czasu modernizowane torowisko stanie się przejezdne dla tramwajów.
ŹRODŁACZ
Jakby ktoś jeszcze nie wiedział:
SOR złożył ofertę na model
EBN9,5
Z wyglądu to on najpiękniejszy nie jest.
Natomiast
Solaris złożył ofertę na model
Urbino 8,9LE Electric
Był on już u nas testowany. Z tego co pamiętam bardzo przyjemnie się nim jeździło.
Swoją drogą ciekawe, czy jeśli
Urbino 8,9LE to jest szansa na IV generację.
Hmmm, trudny wybór. Oboma busami nie jechałem, ale SOR wygląda jak obrzyn
. Moim zdaniem solarka
.
"Kćie som krakofiaki?"
A tutaj:
Czwarty i piąty Krakowiak podczas odbioru w Bydgoszczy.
Jeszcze tylko... 31. Czy zdążą w dwa miesiące? Wątpię.
Jeszcze tylko 31. Pozwólcie, że zrobię małe obliczenie na temat, jak i kiedy muszą być w Krakowie nowe tramwaje. Oto moje skomplikowane obliczenie :
Do końca roku pozostało :
76 dni
Więc obliczenie polega, na przeliczeniu liczby dni i tramwajów, czyli wygląda to mniej więcej tak :
76:31 = 2,451612903225806
Oczywiście nowe krakowiaki powinny być co 2,5 dnia w Krakowie.
Yhy, na pewno przejmą się wszyscy mailem od ~12 latka