Strefa OMSI

Pełna wersja: [wydzielono] Solaris Urbino 12 III by CNB-Projekts v2.02 FINAL
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
A ja mam dwa pytania

gdzie w tym autobusie włącza się ogrzewanie (wersja czwarta) oraz jak dodać ten autobus w malowaniu szczecińskim (Szczecin/Stettin) do ruchu ailist?

Moje ustawienia ailist są takie:

[ailist]
0
-1
14
vehicles\MAN_NL202spak\MAN_NL202spak.bus
vehicles\Man_Lion_Cityspak\MAN_LCITYspak.bus
vehicles\VW_Golf_2\AI_VW_Golf_2.bus
vehicles\VW_Golf_2\AI_VW_Golf_2.bus
vehicles\VW_Golf_2\AI_VW_Golf_2.bus
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e.bus
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e.bus
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e.bus
vehicles\MAN_F90\AI_MAN_F90_Wechselbruecke.bus
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e_cab.bus
vehicles\VW_T3\VW_T3_Van.ovh
vehicles\Opel_Manta_B\ai_opel_manta_b.ovh
vehicles\Citr_BX\BX.ovh
vehicles\Citr_BX\BX.ovh

[aigroup]
Busses
2
0
1
Spandau

[aigroup]
Projekt_Szczecin MAXI-Szczecin
2
0
1
Projekt_Szczecin

[aigroup]
Projekt_Szczecin MAXI-Police
2
0
1
Projekt_Szczecin

[aigroup]
Projekt_Szczecin MEGA
2
0
1
Projekt_Szczecin

[aigroup]
Projekt_Szczecin MEGA-posp
2
0
1
Projekt_Szczecin

Byłbym wdzięczny jakby ktoś powiedział co zrobić aby ten SU 12 jeździł jako AI.
Zły dział + rozciąganie Forum (kod wklejamy w znaczniki code).

Posty zostały wydzielone do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
Przekierowanie