18.03.2013, 20:59
Podstawowe informacje, które powinny znaleźć się w zamówieniu:
Limity:
Na jakie pojazdy nie przyjmuję zamówień?
Nie przyjmuję zamówień na pojazdy "ALPHA", "BETA", itp. - oczywiście wyjątki są przewidywane. Dodatkowo wykluczonych jest też kilka innych pojazdów, przeważnie ze względu na słabe warunki do przemalowywania - szczegóły w temacie, bądź też na PW.
- Zdjęcia danego pojazdu (przód, lewy i prawy bok, tył, wnętrze - nie jeden link do wszystkich.)
- Numer boczny danego pojazdu.
- Link do modelu na który ma być wykonane malowanie.
- Dokładna i poprawna nazwa przedsiębiorstwa (np. MPK Łódź Sp. z o.o.).
- Logo przedsiębiorstwa.
Limity:
- Limit zamawianych malowań to maksymalnie 2 zlecenia w jednym zamówieniu - do czasu wydania pierwszego zamówienia.
- Zamówienie na malowanie może złożyć każdy, kto na swoim koncie ma minimum 10 sensownych postów.
- Oczywiście ograniczenia nie dotyczą Ekipy oraz osób, które dobrze znam, ponieważ to byłoby nienormalne.
- Chciałbym jeszcze wspomnieć, iż mam prawo do odrzucenia zamówienia bez podania przyczyny.
- Przypominam, że jest to Polska lakiernia i przyjmuję zamówienia na malowania wyłącznie miast polskich.
Na jakie pojazdy nie przyjmuję zamówień?
Nie przyjmuję zamówień na pojazdy "ALPHA", "BETA", itp. - oczywiście wyjątki są przewidywane. Dodatkowo wykluczonych jest też kilka innych pojazdów, przeważnie ze względu na słabe warunki do przemalowywania - szczegóły w temacie, bądź też na PW.
MAN Lion's City - MPK Poznań Sp. z o.o.
Poznańska tekstura MAN'a NL263 #1125 do MAN'a Lion's City. Na początku powiem, że tekstura nie jest w 100% odwzorowana.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w Man_Lion_City.
2. Wypakować zawartość z archiwum (Man_Lion_City.rar).
3. Wypakowany folder "Man_Lion_City" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Poznań Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w Man_Lion_City.
2. Wypakować zawartość z archiwum (Man_Lion_City.rar).
3. Wypakowany folder "Man_Lion_City" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Poznań Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Mercedes-Benz O405N² - ALP Elbląg Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "TD_Mercedes-Benz_O405N2".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes O405N² - ALP Elbląg Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "TD_Mercedes-Benz_O405N2" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "ALP Elbląg Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "TD_Mercedes-Benz_O405N2".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes O405N² - ALP Elbląg Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "TD_Mercedes-Benz_O405N2" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "ALP Elbląg Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Mercedes-Benz O405N² - ALP Elbląg Sp. z o.o. (Dawne malowanie)
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "TD_Mercedes-Benz_O405N2".
2. Wypakować zawartość z archiwum (TD_Mercedes-Benz_O405N2 - ALP Elbląg Sp. z o.o. (Dawne malowanie).rar).
3. Wypakowany folder "TD_Mercedes-Benz_O405N2" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "ALP Elbląg Sp. z o.o. (Dawne malowanie)" i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "TD_Mercedes-Benz_O405N2".
2. Wypakować zawartość z archiwum (TD_Mercedes-Benz_O405N2 - ALP Elbląg Sp. z o.o. (Dawne malowanie).rar).
3. Wypakowany folder "TD_Mercedes-Benz_O405N2" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "ALP Elbląg Sp. z o.o. (Dawne malowanie)" i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Jelcz M125M - ALP Elbląg Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Jelcz M125M".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Jelcz M125M - ALP Elbląg Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Jelcz M125M" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "ALP Elbląg Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Jelcz M125M".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Jelcz M125M - ALP Elbląg Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Jelcz M125M" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "ALP Elbląg Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Jelcz L100 - MPK Nowy Sącz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "L 100 nw".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Jelcz L100 - MPK Nowy Sącz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "L 100 nw" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Nowy Sącz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "L 100 nw".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Jelcz L100 - MPK Nowy Sącz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "L 100 nw" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Nowy Sącz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN NL202 - MPK Nowy Sącz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN_NL202 - MPK Nowy Sącz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Nowy Sącz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN_NL202 - MPK Nowy Sącz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Nowy Sącz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN Lion's City - MPK Nowy Sącz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Man_Lion_City".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN Lion's City - MPK Nowy Sącz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Man_Lion_City" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Nowy Sącz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Man_Lion_City".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN Lion's City - MPK Nowy Sącz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Man_Lion_City" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Nowy Sącz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Solaris Urbino 15 - MPK Kraków S.A.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 - MPK Kraków S.A..rar).
3. Wypakowany folder "SU_15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Kraków S.A." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 - MPK Kraków S.A..rar).
3. Wypakowany folder "SU_15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Kraków S.A." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Solaris Urbino 10 - MPK Kraków S.A.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Solaris".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 10 - MPK Kraków S.A..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Kraków S.A." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Solaris".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 10 - MPK Kraków S.A..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Kraków S.A." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN NL202 BVG - PKS Olsztyn S.A.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202 BVG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN_NL202 BVG - PKS Olsztyn S.A..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202 BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Olsztyn S.A." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202 BVG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN_NL202 BVG - PKS Olsztyn S.A..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202 BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Olsztyn S.A." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Solaris Urbino 15 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "SU_15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "SU_15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Solaris Urbino 15 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o. (Stare malowanie)
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o. (Stare malowanie).rar).
3. Wypakowany folder "SU_15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o. (Stare malowanie)" i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o. (Stare malowanie).rar).
3. Wypakowany folder "SU_15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o. (Stare malowanie)" i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN Lion's City - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Man_Lion_City".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN Lion's City - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Man_Lion_City" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Man_Lion_City".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN Lion's City - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Man_Lion_City" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Solaris Urbino 12 III - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Solaris Urbino 12 III".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 12 III - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris Urbino 12 III" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Solaris Urbino 12 III".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 12 III - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris Urbino 12 III" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Mercedes Stadtbus O305 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MB_O305".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes Stadtbus O305 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MB_O305" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MB_O305".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes Stadtbus O305 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MB_O305" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Ikarus 260 KZNS - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "1_Ikarus KZNS".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Ikarus 260 KZNS5 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "1_Ikarus KZNS" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "1_Ikarus KZNS".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Ikarus 260 KZNS5 - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "1_Ikarus KZNS" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Mercedes-Benz O530G Citaro - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o.
>>>NOWOŚĆ<<<
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MB_O530_G".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes-Benz O530G Citaro - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MB_O530_G" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MB_O530_G".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes-Benz O530G Citaro - MZK Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MB_O530_G" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZK Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Mercedes-Benz O405N² - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o.
Info: Mam nadzieję, że logo PKS Bydgoszcz się Wam spodoba, nie mogłem znaleźć oryginalnego napisu, więc postanowiłem zrobić sam, efekt jest następujący:
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "TD_Mercedes-Benz_O405N2".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes-Benz O405N² - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "TD_Mercedes-Benz_O405N2" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "TD_Mercedes-Benz_O405N2".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes-Benz O405N² - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "TD_Mercedes-Benz_O405N2" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Karosa C954E.1360 - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o.
Info: Na wstępie powiem, że doprowadzenie tej tekstury do normalnego wyglądu zajęło mi sporo czasu, także proszę o wyrozumiałość. Druga sprawa to, to, że model jest bardzo skomplikowany do robienia na nim dobrych malowań, więc musiałem zrobić tradycyjne malowanie PKS'u.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Karosa_C954E".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Karosa C954E.1360 - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Karosa_C954E" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Karosa_C954E".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Karosa C954E.1360 - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Karosa_C954E" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Karosa C954E.1360 - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Setra S215UL".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Setra S215UL - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Setra S215UL" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Setra S215UL".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Setra S215UL - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Setra S215UL" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN NL202/DTF - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NL202 - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NL202 - PKS Bydgoszcz Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKS Bydgoszcz Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Solaris Urbino 12 III - PKM Jastrzębie-Zdrój Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Solaris Urbino 12 III".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 12 III - PKM Jastrzębie-Zdrój Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris Urbino 12 III" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Jastrzębie-Zdrój Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Solaris Urbino 12 III".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 12 III - PKM Jastrzębie-Zdrój Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris Urbino 12 III" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Jastrzębie-Zdrój Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Mercedes-Benz O405N² - MPK Lublin Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "TD_Mercedes-Benz_O405N2".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes-Benz O405N² - MPK Lublin Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "TD_Mercedes-Benz_O405N2" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Lublin Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "TD_Mercedes-Benz_O405N2".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes-Benz O405N² - MPK Lublin Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "TD_Mercedes-Benz_O405N2" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Lublin Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Mercedes-Benz O305 Stadtbus - MPK Lublin Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MB_O305".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes-Benz O305 Stadtbus - MPK Lublin Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MB_O305" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Lublin Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MB_O305".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Mercedes-Benz O305 Stadtbus - MPK Lublin Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MB_O305" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Lublin Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Solaris Urbino 15 II - MZA Warszawa Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 II - MZA Warszawa Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "SU_15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZA Warszawa Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 II - MZA Warszawa Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "SU_15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZA Warszawa Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Ikarus 260 - MZA Warszawa Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Ikarus 260".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Ikarus 260 - MZA Warszawa Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Ikarus 260" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZA Warszawa Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Ikarus 260".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Ikarus 260 - MZA Warszawa Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Ikarus 260" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZA Warszawa Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN NG272 - MZA Warszawa Sp. z o.o. #3329 & #3912
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL_NG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NG272 - MZA Warszawa Sp. z o.o. #3329 & #3912.rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL_NG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZA Warszawa Sp. z o.o. #3329/#3912" i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL_NG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NG272 - MZA Warszawa Sp. z o.o. #3329 & #3912.rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL_NG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MZA Warszawa Sp. z o.o. #3329/#3912" i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN NL202 CNG - Olsztyn-Biuro Podróży STAR-turist
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202_CNG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NL202 CNG - Olsztyn-Biuro Podróży STAR-turist.rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202_CNG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "Olsztyn-Biuro Podróży STAR-turist" i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202_CNG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NL202 CNG - Olsztyn-Biuro Podróży STAR-turist.rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202_CNG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "Olsztyn-Biuro Podróży STAR-turist" i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN NL202 BVG - P.A. Gryf Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202 BVG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NL202 BVG - P.A. Gryf Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202 BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "P.A. Gryf Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202 BVG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NL202 BVG - P.A. Gryf Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202 BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "P.A. Gryf Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN NL202 - PKM Sosnowiec Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN_NL202 - PKM Sosnowiec Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL202".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN_NL202 - PKM Sosnowiec Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL202" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Jelcz 043 - PKM Sosnowiec Sp. z o.o.
Info: Na wstępnie chciałbym powiedzieć, że nie udało mi się w 100% odwzorować tego palowania, ponieważ model jest mało przyjazdy do robienia nowych tekstur.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Jelcz 043".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Jelcz 043 - PKM Sosnowiec Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Jelcz 043" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Jelcz 043".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Jelcz 043 - PKM Sosnowiec Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Jelcz 043" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Solaris Urbino 15 III - PKM Sosnowiec Sp. z o.o.
Info: Tutaj również model nie pozwolił mi na 100% odwzorowanie malowania, musicie to przeżyć.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Solaris 15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 by Darek59 - PKM Sosnowiec Sp. z.o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris 15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Solaris 15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 by Darek59 - PKM Sosnowiec Sp. z.o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris 15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Solaris Urbino 15 II - PKM Sosnowiec Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 II - PKM Sosnowiec Sp. z.o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris 15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "SU_15".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 II - PKM Sosnowiec Sp. z.o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Solaris 15" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Ikarus 260 - PKM Sosnowiec Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Ikarus 260".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Ikarus 260 - PKM Sosnowiec Sp. z.o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Ikarus 260" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "Ikarus 260".
2. Wypakować zawartość z archiwum (Ikarus 260 - PKM Sosnowiec Sp. z.o.o..rar).
3. Wypakowany folder "Ikarus 260" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
MAN NL (OMSI 2) - PKM Sosnowiec Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL_NG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NL - PKM Sosnowiec Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL_NG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
INSTRUKCJA:
1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "Texture" w "MAN_NL_NG".
2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NL - PKM Sosnowiec Sp. z o.o..rar).
3. Wypakowany folder "MAN_NL_NG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/m-r-software/OMSI/Vehicles
4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "PKM Sosnowiec Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
DOWNLOAD:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.