Strefa OMSI

Pełna wersja: Przedpremierowe pytania i wątpliwości odnośnie OMSI 2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Hmm nie wiem jak się ma sprawa 3 sekcji, ale myślę że byłoby to wykonywalne. Przecież to nie dokończenie sekcji środkowej, dołożenie kolejnego skryptu przegubu i zastosowanie końcowej sekcji.
Jeżeli poznamy sposób na ruchomą harmonijkę to wszystko się da bo ng272 jest z dwóch plików .bus więc czemu nie może być trzech?
O ile dobrze pamiętam autorzy pisali że stworzenie przegubu z więcej niż 2 sekcji będzie nie możliwe. Więc pojeździmy zwykłymi przegubami.
Ja uważam, że jeśli autorzy zaprojektują zachowanie drugiej sekcji tylko względem pierwszej statycznej, to przekopiowanie skryptu "na pałę", żeby dodać trzecią sekcję do drugiej spowoduje, że trzecia sekcja będzie zachowywała fizykę względem pierwszej, a nie drugiej. Jeżeli skrypt nie będzie przystosowany do obsługi trzech sekcji, to nie ma szans, by to działało.
(19.04.2013 07:38)Mattez napisał(a): [ -> ]Ja uważam, że jeśli autorzy zaprojektują zachowanie drugiej sekcji tylko względem pierwszej statycznej, to przekopiowanie skryptu "na pałę", żeby dodać trzecią sekcję do drugiej spowoduje, że trzecia sekcja będzie zachowywała fizykę względem pierwszej, a nie drugiej. Jeżeli skrypt nie będzie przystosowany do obsługi trzech sekcji, to nie ma szans, by to działało.

Ale to nie ma szans działania, jeśli obie części pojazdu będą od siebie zależne, zwłaszcza w warunkach górskich, wiem co masz na myśli odwrotne wektory przechyłu. To nie da rady z prostej sprawy, bo najeżdżając na krawężnik, już zauważysz jak tyłek sekcji "B" się będzie unosić lub opadać.
Po obejrzeniu kilku filmików nigdzie nie zauważyłem pojazdów uprzywilejowanych, a było pisane, że będą miały pierwszeństwo i jeździły na sygnałach. Czy może jednak ktoś zauważył jakiś???
a ja mam pytanie odnośnie optymalizacji. Czy będzie wykorzystywany więcej niz 1 rdzen?
@klocrafi bylo widac juz jedna karetke na screenie (stala w korku za ciezarowka^^), teraz moje przypuszczenie - moze karetki tak jak np. taxi maja wydzielone trasy po ktorych jezdza i te np. znajduja sie kolo szpitala, ktory bedzie na 5 - po ktorej jeszcze nikt do tej pory nie jezdzil...
@balik150:
skawek napisał(a):Technicznym laikom możemy powiedzieć, że sam proces renderowania (czyli tworzenie widocznego obrazu), nie może odbywać się równolegle (w kilku wątkach - przyp. tłumacza), czyli na tym polu niemożliwym było wprowadzenie wielowątkowości. Ale jak wiemy - rendering to nie wszystko! Fizyka, skrypty, dźwięki i zachowanie AI może być obliczane równolegle do renderowania grafiki, ładowanie segmentów mapy oraz tekstur również. Nawet animacja elementów, system cząsteczek (spaliny, deszcz, śnieg - przyp. tłumacza) może być wydzielony.

Wystarczyło poczytać. Cały proces tworzenia grafiki będzie zajmował nadal jeden rdzeń, ale pozostałe będą mogły zająć się fizyką, skryptami, dźwiękami, AI, segmentami, teksturowaniem obiektów, animacjami i systemem cząsteczkowym. Reasumując - tak, można powiedzieć, że wykorzystywany będzie więcej niż jeden rdzeń, ale na szczegóły techniczne trzeba jeszcze poczekać, bo to jedyna chyba informacja na temat optymalizacji.
Ja myślicie? Czy skoro instalacja patchów zapewniała język polski w grze, to tak samo będzie z OMSI 2 z Aerosoftu, tnz. od razu podczas instalacji polski?
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Przekierowanie