Strefa OMSI

Pełna wersja: [usunięto] Animowany obiekt dymu.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Przedstawiam Wam dzisiaj dzieło NightHauler'a, który na moją prośbę wykonał tytułowy, animowany obiekt dymu.
Jestem mu bardzo wdzięczny i zazdroszczę umiejętności, ale do rzeczy:

- Obiekt dymu może być ustawiony w dowolny miejscu w edytorze, gdyż jest to obiekt scenerii,
- Dym uruchamia się, gdy temperatura w grze wynosi 10 lub mniej stopni Celsjusza (dla zaawansowanych: można zmienić w skrypcie),
- Aby dym poprawnie działał należy wejść w opcje gry i przejść do zakładki Grafika. Następnie ustawić:

[Obrazek: 86576913931453016365.jpg]

A tak prezentuje się dym w akcji:

[Obrazek: 97970159139939099598.gif]



Pobierz (oczywiście zawartość umieścić w folderze Sceneryobjects):
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

PS. Zastanawiasz się czy to wpływa negatywnie na FPS'y? Ziomuś, co ty? Wiedziałeś, że podstawowe, niemieckie domy w OMSI 2 mają już lekki podmuch dymu z komina? Nie? Dotąd z tym żyłeś więc z tym dymem też przeżyjesz:D.
Dym jest jak najbardziej niefpsożerny.
Wątek został przeniesiony do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
Przekierowanie