Strefa OMSI

Pełna wersja: Paczka modyfikacji do Szczecina 4.0.1 (v5.1 FINAL).
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Zapowiedzi są OK, ale podaj pojazd w odpowiednim dziale. Co do strzałek - przyznam się - nie chce mi się:hihi: Ale też wolę nie dodawać mojego maps, bo Bóg wie jakie mogą być problemy.

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalka.
Aktualizacja! Dodano poprawkę, by paczka działała w wersji 4.0.1.
Poprawka!
Changelog:
Kod:
- zamiana biletów, już nie ma błędu ze złym biletem
- zamiana piętrowych SD-ków na MAN-y NL/NG w ailists.cfg
Link do pobrania:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Również można pobrać w pierwszym poście.
Pozdrawiam, KMSzczecin
Dla osób, które mają problem z linią 107, proszę o pobranie tego pliku:
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Właśnie opublikowałem wersję 3 paczki. Skaliłem wszystkie poprawki, więc mapa działa tylko na 4.0.1. Dodałem jeszcze Easter Egga, dość dużego, więc szukajcie. W bonusie, dodałem linie P-17 na przystankach tam, gdzie ich nie było (to nie Easter Egg!). Download klasycznie w 1-szym poście.
A ja mam do Ciebie pytanie dałoby radę zrobić fikcyjną linię 102 łączacą Gocław z Kormoranów pętla ? oraz rozkłady do 107 i 102:)
Czy nie będzie mi się gryzło z modem na linię 59 do Nehringa pomink?
@kierowca20omsi

Nie powinno.

EDIT. Zmień w 1 poście nick z Bojownik72 na Golfsztrom.:D
Zapraszam do pobierania czwartej wersji paczki, w której został dodany m.in nowy kierowca, oraz zostały poprawione błędy wersji trzeciej. Życzę miłej gry:)
Pozdrawiam,
KMSzczecin
Pomysł z zajezdnią ciekawy, aczkolwiek jest kilka rzeczy do poprawki. Tzn przydałby się większy plac, jakieś budynki dla zajezdni, możliwość skrętu w Wiszesława jak jedzie się od strony Polic, a także możliwość możliwość pokierowania linii 59 do Nehringa łącznie z zawracaniem.

Ogólnie solidna modyfikacja.
Zajezdnia: Jest to taka "dzika" zajezdnia, by można było gdzieś stanąć. Nie planowałem jej rozwijać, ale może jednak to zrobię w wersji 4.1.
Możliwość skrętu: Da się przecież tam skręcić. Nie ma tam żadnej blokady.
Przekierowanie 59: Żeby trasa była realna, trzeba by było dorobić m.in. ulicę Robotniczą, a z powodu, że nie mam umiejętności pracy w edytorze, nic z tym nie zrobię. A starą trasą na Nehringa nie poprowadzę, ponieważ byłoby to nierealne. Zresztą już sama w sobie zajezdnia jest nierealna, i to w szczególności wystarczy.
Pozdrawiam,
KMSzczecin
(30.04.2016 20:04)KMSzczecin napisał(a): [ -> ]Zajezdnia: Jest to taka "dzika" zajezdnia, by można było gdzieś stanąć. Nie planowałem jej rozwijać, ale może jednak to zrobię w wersji 4.1.
Możliwość skrętu: Da się przecież tam skręcić. Nie ma tam żadnej blokady.
Przekierowanie 59: Żeby trasa była realna, trzeba by było dorobić m.in. ulicę Robotniczą, a z powodu, że nie mam umiejętności pracy w edytorze, nic z tym nie zrobię. A starą trasą na Nehringa nie poprowadzę, ponieważ byłoby to nierealne. Zresztą już sama w sobie zajezdnia jest nierealna, i to w szczególności wystarczy.
Pozdrawiam,
KMSzczecin

Ogólnie to zapomniałem napisać, że chodzi mi o te całe "invinisi" czy jak to się tam zwie, aby można było stworzyć jaką fikcyjną ligę.
Chodzi Ci o invis_street (ścieżki AI)? Ich nie było już w podstawowym Szczecinie, więc to błąd podstawowej mapy, a mod w żaden sposób na to nie wpływa. I chyba nie "fikcyjną ligę", tylko fikcyjną linię:P
Pozdrawiam,
KMSzczecin
Stron: 1 2 3
Przekierowanie