Strefa OMSI

Pełna wersja: ZDiTM Szczecin
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6
Bo to BWLka była - kierowca wpisuje swoją brygadę (choćby 053/01), a że 53/1 realizuje potem 67/10 to wyświetla się to 53. Inna sprawa, jeśli kasownik wyświetla logo FG i rok 2006, jak mi się zdarzyło

Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
(02.01.2017 19:31)Goppel napisał(a): [ -> ]Jak nie będzie, jak jeszcze dzisiaj w ten sposób płaciłem za przejazd?:P

No nie będzie. Fachowcy z GMV odkryli że jest problem z prawidłowym naliczaniem opłaty za przejazd i "nie możemy nic z tym zrobić". Na tych kasownikach będzie można jedynie sprawdzić sieciówkę i "kupić/skasować" bilet za 1zł 1.50zł i tak dalej...
(12.02.2015 17:47)KMSzczecin napisał(a): [ -> ]Paaanie, zajezdnie te należą do ZDiTM, one są pod jego nadzorem.

Prawda Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie kontroluje wszystkie 3 wymienione tu zajezdnie
Teraz to w SPPK, SPAK i SPAD gada facet
No, nie do końca.

Zależy gdzie, bo w MANach faktycznie gada facet,
ale w Solarkach pani mówi.
"Przedsiębiorstwo Autobusowe „Klonowica” ma łącznie 110 autobusów, ale z klimatyzacją obecnie jeździ mniej więcej połowa. Przedsiębiorstwo Autobusowe "Dąbie” ma 104 autobusy. W 82 jest chłodno. Szczecińsko-Polickie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne posiada 57 autobusów. "Klimy" nie ma 20 z nich."
Źródło: Radio Szczecin

Szkoda że o PKSie nic nie napisali, haha.
Mieć a posiadać sprawne, to też pewnie nie mała różnica, na niekorzyść głównie SPAK.
Na jakieś 95 jeżdżących pojazdów z PKS Szczecin, klimatyzację ma ok. 60 pojazdów, więc większość ma, ale jak autor posta zauważył, w PKSie fakt bycia klimatyzacji a jej działanie to są dwie różne rzeczy...
Co do zapowiedzi w SPAK to tak jak zauważył Alex Simulations w MAN'ach gada bodajże pan Borowiec, a w niemal wszystkich Solarkach (kupionych jako nówki czyli również w hybrydach i w trzech przegubach IV generacji) gada pani Pixelowa, której nie ma w używkach dwudrzwiowych 1500-02 (tzw przeze mnie MANolisy) oraz w norwegach 1600-02. Ubolewam, ze w SPPK nie ma zapowiedzi pani Pixelowej.
Jako, że dawno nic nie pisałem na forum oraz nikt nie umieścił takowej informacji to warto wspomnieć o nowych MAN'ach w SPPK.

Są to tzw hybrydy czyli MAN NL280 EfficientHybrid w wersji solo 3064-65 oraz MAN NG330 EfficientHybrid w wersji przegubowej o nr taborowych 794-95.

A tak prezentują się nowe nabytki SPPK w obu w/w wersjach:

[Obrazek: 1628176685.webp]

[Obrazek: 1628229018.webp]
Stron: 1 2 3 4 5 6
Przekierowanie