Strefa OMSI

Pełna wersja: Wałbrzych 6.1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
W takim razie warto sięgnąć po edytora i na własne potrzeby, podkreślam, własne potrzeby... zrobić sobie pętlę techniczną.
[Obrazek: Wa_nawrot.jpg]
(11.01.2015 18:41)Kubi napisał(a): [ -> ]Odnosząc się do twojej wypowiedzi majtek to ja na pętli w Szczawnie bez problemu zawracam NG272 z włączonymi kolizjami więc nie wiem czy się nie da "bez zaliczania krawężników" :)

NG272 nie próbowałem jeszcze na tej mapie, ale IK280 i CitaroG pomimo kilku prób było bardzo ciężko. Chociaż z doświadczenia wydaje mi się, że NG272 ma nieco większy i lepszy promień skrętu niż wyżej wymienione busy, ale mogę się mylić. Przetestuję jutro jak znajdę czas:)
I MAN-y i Ikarusy oraz Citara mają zbliżony promień skrętu i wynosi on 22-23 metry. Jeżeli NG272 wykręcisz (a ja wykręciłem) to i pozostałymi nie powinno być problemu. A jeżeli masz problem, spróbuj Solarisem, one mają jeden z mniejszych promieni (ok. 20,5 metra, z testów w terenie prawdziwym Solarisem nawet wychodziło ok. 19,5 m).
Faktycznie, ogarnąłem jak nawracać bez jazdy po krawężnikach na kilku autobusach, jednak przy ruchu AI 300% auta wcinają się i zatrzymują na tyle blisko autobusu, że zahaczałem o pojazd (lub czasem poprostu uderzały we mnie bez zatrzymania). Teraz już trochę się czepiam, ale myślę, że każdemu userowi niewygodnie się tam nawraca:P.
Nie ma to jak jeździć po własnym mieście, linia jest zrobiona bardzo dobrze, nie ma co.
Marzę tylko o kolejnych liniach, np. 5, 12 i pośpiesznych z Grunwaldzkiego na Podzamcze:D

Jedyne co mnie wkurza to wydawanie biletów, bo niby zawsze proszą o Normalny za 1,80 zł a okazuje się że o bilet za 0,90 zł albo za 1,80 zł z innej kupki, i jak tu niby ogarnąć o co chodzi :/
Ściągnąłem te mapę. Ponieważ na Grundorfie i Berlinie OMSI 2 cięło mi się nawet na ustawieniach "PC of 2007",a o przegubie mogłem zapomnieć, to OMSI 2 prawie nie włączałem. Teraz to chyba nie włączę OMSI 1, bo ta mapa jest GENIALNA;) Bardziej realnej chyba nie ma, a zoptymalizowana jest świetnie, bo całą trasę mogę przejechać przegubem bez żadnej ścinki:D Na początku było niestety trochę problemów z obiektami, ale pobrałem odpowiednie paczki i wszystko jest już OK, poza białymi łatami drogowymi:(
Prezentacja wideo linii 14



(14.01.2015 09:03)Kuba L. napisał(a): [ -> ]Ściągnąłem te mapę. Ponieważ na Grundorfie i Berlinie OMSI 2 cięło mi się nawet na ustawieniach "PC of 2007",a o przegubie mogłem zapomnieć, to OMSI 2 prawie nie włączałem. Teraz to chyba nie włączę OMSI 1, bo ta mapa jest GENIALNA;) Bardziej realnej chyba nie ma, a zoptymalizowana jest świetnie, bo całą trasę mogę przejechać przegubem bez żadnej ścinki:D Na początku było niestety trochę problemów z obiektami, ale pobrałem odpowiednie paczki i wszystko jest już OK, poza białymi łatami drogowymi:(
Co do białych plam to użytkownik pause1 udostępnił skompletowany folder w dziale PZZD.
Witam w czasie jazdy znalazłem bug który zatrzymuje ruch AI. Dołączam screen z gry.
[Obrazek: 22603051920101615876_thumb.png]

P.S Jeżeli złym miejscu napisałem post to proszę go o przeniesienie. Bardzo dziękuje.
To jeszcze ja mam 3 uwagi:

1) [Obrazek: rAL0TRn.jpg]
Na zaznaczonej ścieżce i ścieżce obok (patrząc w górę, jazda na wprost z głównej w podporządkowaną) w przypadku zjechania się samochodów, blokują się wzajemnie. Szczególnie gdy zawracamy i samochody nas przepuszczają. My sobie zawrócimy a samochody się blokują

2) [Obrazek: CwXu2v0.jpg]
Tutaj fragment czegoś niewidzialnego wchodzi na jezdnie i lekko odbijając w lewo przed skrętem w prawo (łagodniejszy łuk), odbijamy się. Na którymś z obiektów jest za duży mesh.
PS. Przeszkadza "dyspozytornia Kołłątaja" ;P

3) [Obrazek: ePQS6V5.jpg]
Samochody spotykają się z przeciwnych kierunków i wzajemnie blokują. AI musi jechać przez zaparkowane samochody.
PS. Ja pierdziele, ale rzeźnia ze ścieżkami:D Wypadałoby to nieco zoptymalizować.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Przekierowanie