Strefa OMSI

Pełna wersja: [wydzielono] System skryptowy OMSI w teorii
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cytat:
Kod:
{trigger:[i]skrot_usera[/i]}
Chyba nie miało być tutaj kursywy:)

Chętnie zobaczył bym coś na temat zmiennych używanych w modelach autobusów
Ja mam pytanie, bo tutaj nie ma odpowiedzi (no chyba że nie umiem dokładnie czytać:P) czy można gdzieś poczytać skrypty "wbudowane" w grę, bo nie wszystko jest przecież w folderze danego modelu a ciekawi mnie kwestia init dla "wagen halt"
@KaJoT_Team to samo właśnie napisałem wyżej, też chętnie bym to poznał:)
Skryptów, na których "stoi" sama gra chyba się nie da odczytać gdyż są one spakowane w pliku .exe. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić;)
Mam przygotowane opisy dotyczące predefiniowanych systemowych zmiennych. Wkrótce i one się pojawią i przypuszczam, że o to właśnie Wam chodzi. Później postaram się wytłumaczyć makra.

Powyższe posty będę zmuszony wydzielić wieczorem, gdyż w Informatorze mogą pojawiać się wyłącznie porady.
Posty zostały wydzielone do Kosza z powodu naruszenia Regulaminu bądź zasad działu.
Przekierowanie