Strefa OMSI

Pełna wersja: Kraków - 1997
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
(01.01.2016 09:04)Kuba! napisał(a): [ -> ]Najpierw kilka uwag, potem pochwały;)
3:45, 23:30 - poustawiaj w tych miejscach busze od Hiera, bo wygląda troche pusti
30:20 - w tym miejscu akurat busze są trochę za wysoko, ja dodatkowo dodałbym troche bardziej rudnorożne krzaki
I ogólnie ja bym dał na pasie pomiędzy dwupasmówkami busz 7 obniżony o 1.
Aha. I ja bym jeszcze na Twoim miejscu zmienił teksturę asfaltu, bo obecna się przejadła i zapenwe jakbyś dał jakąś inną to wszystko wyglądałoby bardziej realnie.

Mapa wygląda fenomenalnie, coś jak polski Hamburg:D Nigdy jakoś specjalnie Twoja mapa mi się nie podobała, ale jak zobaczyłem filmik to szczena mi opadła. Dużo dedyków.... mnóstwo dedyków. To jest to, co tworzy klimat i oryginalność mapy! Po za kilkoma pustymi miejscami wszystko wygląda schludnie i realnie

Dziekuje za wnikliwa analize. Odnosnie do 3:45, musze jeszcze zerknac do dokumentacji. Co do 23:30, tam tak pusto bylo, ale pokombonuje cos z buszami traw. 30:20 - tak ma byc ;-) bardzo dziekuje za sugestie odnosnie buszu 7, zobacze jak to bedzie wygladac.

Tekstura asfaltu zostala zmieniona, przyjrzyj sie dobrze albo porownaj z wczesniejszymi filmami ;-) jest 2x bardziej wyrazna od oryginalnej i dopasowana.
Po obejrzeniu filmiku stwierdzam że mapa wygląda rewelacyjnie. Mnóstwo obiektów dedykowanych, zniszczone ulice:P tworzą wspaniały klimat:D
Gdzieniegdzie jednak jest trochę pusto (roślinność) wiec jeśli chcesz popracuj nad tym.

Kolejna rzecz. Na filmiku widziałem, że AI potrafi nie reagować na zielone światło (traktuje je jak czerwone) wiec to tez do poprawy (dokładnie ta sytuacja miała miejsce w 27:20 filmu)

Tak czy owak podziwiam za 4 lata ciężkiej pracy i życzę powodzenia w ukończeniu tego projektu:D

Pozdrawiam, Shadow
(01.01.2016 11:00)ShadowPL napisał(a): [ -> ]Kolejna rzecz. Na filmiku widziałem, że AI potrafi nie reagować na zielone światło (traktuje je jak czerwone) wiec to tez do poprawy (dokładnie ta sytuacja miała miejsce w 27:20 filmu)
Obstawiam że fragment ścieżki pieszego koliduje ze ścieżką drogi. By trzeba było podzielić fragment ścieżki pieszych na mniejsze odcinki tak aby fragment podpięty pod sygnalizator pieszych nie wchodził na jezdnię.
To drobnostka, troche grzebalem ostatnio przy tym skrzyzowaniu, naprawie to ;-)
Obejrzałem film i zmieniłem zdanie dot. tej mapy. Kiedyś jakoś mnie nie przekonywała, pewnie dlatego, że nie przepadam za mapami "historycznymi", wolę raczej w miarę współczesne klimaty.:D
Ale teraz widzę ile pracy zostało włożone w tę mapę oraz obiekty do niej. Używasz prawie samych dedyków, to tworzy ogromny klimat i podnosi ocenę mapy.
Natomiast muszę się przyczepić do rzeczy, które wymienili przedmówcy, są to głównie pustki w niektórych miejscach np. w 3:45. Miejscami uboga jest również roślinność.
W kilku miejscach zauważyłem też, że linie poziome zachodzą jedna na drugą.
Wszystko się pięknie prezentuje. Bardzo się cieszę, że będzie mapa mojego miasta:)
Mam pytanie dot. wiat i słupków przystankowych. Sam je konwertowałeś czy pobrałeś ?
Powodzenia w dalszych pracach!
Fajny klimacik, jest tak szaro i buro, czyli dokładnie tak jak powinno być od wzorując mapę na lata 90-te:D Coś, co jest najtrudniejsze do odwzorowania, odwzorowałeś w bardzo dobrym stopniu. Byś może w niektórych miejscach można by dać obniżone busze, żeby "zapełnić pustkę", ale odbiór mapy może być jak najbardziej pozytywny. Wydaje mi się, że jest też dość mało znaków drogowych, ale nie czepiam się tego, bo być może tak to wtedy wyglądało, że ich ilość była stosunkowo znikoma.
Dziękuje;-) Odnośnie wiat i przystanków, podobnie jak resztę - sam wykonałem. Co do znaków drogowych, zapewniam i gwarantuje, że są poustawiane zgodnie z rzeczywistościa każdy, tak jak i latarnie. Nad tą niską roslinnoscią pomyśle jak najbardziej miejscami:-)
Zapytam o wydajność. Wiadomo, że każdy ma inny komputer, konfigurację, pojazd, który też ma na to wpływ, ale być może jest jakaś mapka, która prezentuje podobny poziom FPS-ów? Sam filmik prezentuje mapę o wysokiej jakości i z mojej strony ogromny szacun, szkoda tylko że stawiasz na standardowe auta AI zamiast dodać coś swojego, ale to kilka kliknięć i będzie elegancko.;)
Oglądnąłem dopiero dzisiaj filmik. Mapa nie prezentuje się źle, ale... Ale. Pierwsze co zauważyłem, już na pętli przy dworcu (na przystanku początkowym), to zakręt, pobudowane budy tuż przy ulicy... I tyle. Za nimi nie ma dosłownie niczego. To samo jest przy stacji BP (?), a także kiedy ulice się kończą. Takie pustki znacznie psują odbiór, bo mapa po prostu wygląda na niedorobioną. Druga rzecz, to mikrootoczenie. Na wszelkich skwerkach, polankach brakuje trawy, nie ma nic prócz chodników i ewentualnie ławek. Niektóre busze niechlujnie wchodzą na chodnik. Drzewa to tylko Trees_MC. Dodatkowo, tekstury asfaltu czy terenu się już przejadły. To wszystko powoduje, że mapa nie jest gotowa w 99,98%, tylko w ok. 80%, przynajmniej moim zdaniem. Naprawdę, warto te pierdoły dopracować, bo mapa ma ogromny potencjał, a ogrom roboty którą w to włożyłeś widać gołym okiem. Szkoda by było zmarnować tyle czasu pracy, tyle dedyków, tyle klimatu lat '90, który naprawdę da się odczuć. Wydanie poprawki na mikrootoczenie nie będzie już robić takiego efektu, jak dopracowanie, dopieszczenie tego co jest; i wydanie bomby, która przedstawi jedno z najpiękniejszych polskich miast. Życzę Ci powodzenia - bo jak tak się przyłożysz do mikrootoczenia i 2/3 planu jak do pierwszego, to mapa zwali z nóg wszystkich pobierających.
Pozdrawiam, szczęśliwego nowego roku.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Przekierowanie