Strefa OMSI

Pełna wersja: Kraków - 1997
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Na pętli tam za budami nic nie było w oryginale tylko autobusy PKS stały, ale dodam statyczne modele takich, tak samo na pętli Czyżyny. Jako że mapa jest historyczna, prośba w przypadku uwag o konkretną dokumentację fotograficzną bo jesli coś gdzieś jest puste, to zwyczajnie mogło takowe być ;-) A ja Cię zapewniam że w szacunku procentowym się nie pomyliłem bo przy mapie w której każdy budynek i ogrodzenie, latarnie, oznakowanie, rozkłady oraz całą resztę odwzorowywałem zgodnie z oryginałem to mikrootoczenie oraz załatanie dzur jest pierdołą na max 2 tygodnie roboty, a wspomniałem ze mapę robię od czerwca 2012? ;-) 3 plan robiony nie będzie w kwestii modelowania 3d, bo ręczę że mapa już by nikomu nie ruszyła choć wszystko robię low poly. Swoją konfigurację sprzętową podam jutro bo nigdy nie pamiętam jaką mam grafikę :-D Co do dedykowanych samochodów AI - modele typu Fso 125, polonezy itp. już mam gotowe, dałem je zaprzyjaźnionym chłopakom z forum do skonwertowania i będzie wydane przed mapą żebyście już mieli ;-) Sam się tym nie zajmuję bo jednak wolne chwile których nie mam za wiele chcę nad mapą poświęcać.
Mapa przedstawia 1997 rok, a jeżdżą po niej Solarisy - rozumiem brak odpowiedniego taboru, nie czepiam się, ale może w takim razie jednak warto by dorzucić zapowiedzi przystankowe?
Hehe dokładnie, cały czas czekam na publikację Ikarusa 280 Patrykosa, a także finalizację Jelcza M121 od Mateusza612. Nie wykluczam zapowiedzi, tylko ciężko będzie zdobyć zapowiedzi przystanków którym nazwę zmieniono 15 lat temu :-/
Wątpię, że w 1997 roku Kraków posiadał zapowiedz głosowe, więc według mnie są one zbędne
A ja wątpię, żeby posiadał Solarisy Urbino 18 w malowaniu z 2013 roku:P Zapowiedzi myślę, że mogą być z nazwą dzisiejszą, dużo jest takich sytuacji w Polsce (choćby w Szczecinie, gdzie przystanek nazywał się Golęcino Szpital, a zapowiedź brzmiała "Szpital Golęcin").
To wszystko wygląda fenomenalnie, jedyna rzecz, która rzuca się w oczy, to dziury i łaty drogowe, a w zasadzie ich brak. Droga jest bardzo równa, nie wierzę, że nawierzchnia w Krakowie jest tak gładka, zwłaszcza, że jest to 1997 rok, gdzie drogi były w naprawdę kiepskim stanie. Będziesz coś kombinować w tym kierunku?
Jak wy się uparliście na tego Solarisa panowie, tłumaczy wam że nie ma autobusów które występowały w tamtym okresie.

Co do mapy, jest śliczna, pomijam to co powiedzieli poprzednicy, jednak zdziwiło mnie że pod koniec, zmalał ruch AI, tak było zawsze?
Jak ma się sprawa z rozkładami, będą to realne brygady czy coś ala kurs co 30 min na brygadzie? Gratuluje wytrwałosci, chęci i życze najszybszego wydania Krakowa!
Odnośnie do dziur, są tam gdzie być powinny, dodatkowo przy przystankach też jest zniszczona nawierzchnia asfaltu, odczuwalna w czasie podjazdu.
Co do zmnieszonego ruchu pod koniec, odzwierciedla rzeczywostość tamtego okresu, gdyż nie było połączenia Stella Sawickiego z tym rondem obok M1, konsultowane z kilkoma osobami stamtąd. Jak zauważycie przy Zajezdnii droga zwęża się co dziś byłoby tam nie do pomyślenia, ale wtedy było realne.
Polecam tą mapkę, stare zdjęcia satelitarne http://planowanie.um.krakow.pl/bppzoom/index.php?ID=99
Widzę, że jest ostra wymiana apropo ai więc może i ja się wypowiem bo jestem autorem współczesnego AI.
Będą dwie listy AI. Nowoczesne auta (Solarisy, Mercedesy, Jelcze) będą się pojawiać w ruchu od 2000r wzwyż. Natomiast starsze (Ikarusy, Jelcze i kiedyś może scanie CN113) poniżej 2000r.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Przekierowanie