Strefa OMSI

Pełna wersja: Kraków - 1997
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
102N byłyby lepsze:) i oczywiście w składach:D
A gdzie na trasie 129 i 105 są linie tramwajowe?;) Przy Dworcu Głównym linia tramwajowa stanowi tło, a obszarze o tak gęstej zabudowie nie ma sensu wzbogacać tło i puszczać tramwaje na odcinku 500m.
Faktycznie, z Krakowa nie jestem ale na tyle to się orientuje. Wciągnąłem się w temat i zapomniałem:D
Autor napisał że planuje w przyszłości dodać inne linie. Na tych dwóch się nie skończy;)
Na trasie jeśli dobrze pamiętam, nie ma żadnych widocznych torowisk więc stozłomki są zbędne.
W sumie dawno nie dawałem żadnych newsów, dlatego też powiem iż układ drogowy do 105 jest w 95% skończony, przejazd jest już możliwy, jak i zostały zaprogramowane linie AI oraz sygnalizacje świetlne dla tej linii. Z dróg zostało mi w sumie tylko wykonać połączenie pomiędzy Prądnikiem Czerwonym, a Rondem Barei, czyli ul. Strzelców. Kolejno na dobudowanych terenach poustawiam latarnie uliczne, zaś później będę sukcesywnie dodawał otoczenie zarówno dla linii 105, jak i brakujące otoczenie dla 129;)
Czy po skończeniu linii 105 i 129 planujesz wydać mapę w jakiejś wersji beta albo coś w tym stylu, czy dopiero wydasz po zbudowaniu innych? Bo nie mogę się doczekać już jazdy Ikarusem po Krakowie. Zresztą może sam kiedyś wezmę się za budowę obecnego Krakowa. W mojej zajezdni czekają krakowski Jelcz i Ikarus ale nie mają gdzie jeździć. Życzę powodzenia w dalszej budowie.
Po umeblowaniu 105 i terenów Prądnika Czerwonego, myślę nad wydaniem wersji beta, która będzie betą z uwagi na brak kompletnego otoczenia, zobaczymy jak prace pójdą;)
Czy pokusilibyście się o zapowiedzi przystanków?
Wiem, że to byłoby mało realne (bo w Krakowie mamy je tylko od paru lat)
W 1997 roku czegoś takiego nie było, dlatego ja tego nie wykonam:)
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Przekierowanie