Strefa OMSI

Pełna wersja: Poznaniacy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Pora odświeżyć temat. Mianowicie co sądzicie o tym przetargu? Jak dla mnie po zadawanych pytaniach startują; Solaris, Mercedes, Scania (i tu jestem prawie pewien ze względu na pytanie o wysokość pojazdu), MAN i...? Jak myślicie? MPK zezwoliło na minimum 35l baku na AdBlue nie na 40 czyli to na pewno nie Solaris (montują 40 litrowe). Jedna firma pytała o finanse spółki czyli raczej nie Solaris i MAN które dobrze znają temat. Czyżby Solbus? Do tego jedna firma zadała pytanie czy mogą zainstalować drzwi otwieranie do środka. Drzwi odskokowe montowal już Solaris, MAN, Scania czy Mercedes czyli może Volvo? Dużo pytań co do przetargu, może być ostra bitwa. Kto wygra? Jak myślicie kto startuje? Co jest Waszym marzeniem jeśli chodzi o Poznań? Ja tak skrycie nastawilem się na Citywide nie wiem czemu Piszcie.

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka
Volvo też spokojnie zamontuje drzwi odskokowo-przesuwne. Myślę, że to pytanie mógł zadać Solbus, który mimo, że jest dziwną firmą to robi fajne autobusy, niemniej nie chcę ich w MPK, bo są tanie i trzeba o nie dbać, a tego nasz przewoźnik nie potrafi. Z "typowych" producentów najbardziej chciałbym oczywiście C2G, jednak obawiam się, że to niezbyt możliwe, więc jak już to Lion'sy G w każdej ilości też mogą być. Z nietypowych producentów natomiast chciałbym Volvo 7900A, bo to Volvo i to bardzo ładne Volvo. Najprawdopodobniej i tak wygra Pożaris z U18III bo cena będzie jedynym, w czym mogą pobić innych, natomiast tanie i robione na szybko wozy już mamy (dostawa z 2009 roku) i zdecydowanie nie chcę powtórki z rozrywki.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Już teraz miejski przewoźnik przygotowuje się do ogłoszenia przetargu na 20 niskopodłogowych składów z opcją powiększenia dostawy o dalsze 10 sztuk. Niestety nie wiadomo jeszcze jakie wymagania zostaną postawione przed producentami i na jakie udogodnienia będą mogli liczyć pasażerowie. Pewne jest jednak ze najnowsza dostawa będzie oznaczała rezygnację z wiekowych helmutow i konstali.

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka
Pewnie znowu potną stopiątki kontynuując serię mądrych posunięć w poznańskiej komunikacji miejskiej: "Mamy stopiątki z dziesięcioletnimi pudłami. Na złom! O, 46-letnie GT8 w okazyjnej cenie." albo "Hmm, nie mamy dwukierunkowych wagonów a Düsseldorf sprzedaje swoje. Kraków będzie zainteresowany, więc trzeba im nie wchodzić w drogę a potem je od nich pożyczyć i jeszcze im za to zapłacić", czy też "O, sypiący się GT8! Wstawmy do niego wyświetlacze i monitory LCD.".

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Wyświetlacze w GT8 są zamontowane w ramach systemu ITS, zamawiajacym nie było miasto czy mpk, tylko Siemens który montuje ITS
No tak, ale można było olać te wozy, które się sypią w oczach i doposażyć w porządny SIP Tramino.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zawsze tablice można wymontowac
Można ale po ci tam je w ogóle montowano? ITS dobrze nie zacznie działać a tramwaje pójdą na złom.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
http://epoznan.pl/mobilny/index.php?sect...s&id=61760

Solaris tylko złożył ofertę na dzierżawę ale jest za droga. Czyżby koniec Solarisa w poznaniu?
Jaki koniec? Przecież to MPK zaproponowało za niską cenę. Liczyli na sukces MPK Łódź ale niestety za takie pieniądze nawet Solaris nie jest w stanie wyprodukować autobusów. Takich iformacji nie bierze się z epoznan tylko infobus.pl bo jak zwykle piszą farmazony. Inne firmy nawet nie startowały bo cena była za niska. Jak nie Solaris to kto Twoim zdaniem? Skoro jako jedyny dał ofertę?

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Przekierowanie