Strefa OMSI

Pełna wersja: MAN Lion's City DD (v1.0)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Mi nawet na tym zmodyfikowanych nie wchodzą do góry:( Full ludzi na dole, u góry pusto a na przystanku już nie wsiadają.. Jak na wersję beta super:)
Mi ładnie wchodzą na górę i zapełniają cały autobus, testowałem na Bad kinzau. Z tym, że mam jeden problem. Są momenty gdy gra mi załapuje tak jakby slow motion. Dotyczy to tylko widoku z pozycji kierowcy, bo gdy przełączę na widok zewnętrzny to gra wraca do normalnego tempa. Dzieje się to tylko przy tym autobusie w różnych miejscach na mapach.
Sprzętu złego nie mam ramu 6 grafika 1 gb procek 3 x2...
Wczoraj model wyszedł w wersji 1.0
D/L: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Źródło: http://www.omnibussimulator.de/forum/ind...post340162
Warto dodać informacje z Readme na temat kompatybilności z OMSI2
Cytat:Information for users of OMSI 2: The bus was tested in OMSI 2 and no
significant problems occurred, but nevertheless I can not guarantee
that it will work without problems! This also applies for users of OMSI
1.
Wóz jest fajny, super posiada dźwięki oceniam go 10/10.
A mi wywala problem z Fontami , że niby brakuje jakiegoś a folder fonts z owego modelu mam dobrze wgrany(brakuje test3.bmp)
Bo trzeba pobrać drugą paczkę która tam jest dostępna do pobrania, albo skopiować z starszej wersji z OMSI1
Plik test3.bmp jest dostępny po kliknięciu na link downloadu, wrzucony jako osobny plik.
Mała recenzja ode mnie. Bryła pojazdu dobra, dźwięki świetne, ale niestety obraz całości psują kiepskie tekstury, szczególnie wenątrz-niektóre "paintowe", inne po prostu w zbyt małej rozdzielczości. Do tego tylko jedno malowanie, lagujące lusterka nawet na wersji 1.06, parę niedziałających przycisków, trudny do ogarnięcia IBIS w kasie-są to jednak małe uchybienia w porównaniu do tekstur. Ode mnie wóz dostaje 6/10.
Kiepskie tekstury to dla ciebie minus, ale lesze tekstury skończyłyby się dużo gorszą optymailzacją od obecnej.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie