Strefa OMSI

Pełna wersja: Brasil Viagem (BETA)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: 0SvYJQg.jpg]

Projekt: Brasil Viagem
Wersja: BETA
Autor: Gel Batera
Źródło i Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
(Zakaz reuploadowania na inne serwery)


Opis:
Przedstawiam wam projekt, który stał się rewelacją ostatnich dni.
Rewelacja ta pochodzi z brazylijskiej sceny i odwzorowuje realny układ dróg jak i również czasów przejazdu.
Za tym projektem stoi wyłącznie jedna osoba: Gel Batera, w wersji BETA, którą udostępnił mamy dostępną jedną linię (20), oraz po ok. 2 godz. drogi w jedną i w drugą stronę.

Dostępne w tej wersji są cztery miasta: Vila Boa, Simolândia, Posto Rosário
oraz Divisa da Bahia / Goiás.
Docelowo w wersji finalnej (która notabene ma być płatna), mamy dostać kilka innych miast i ok. 13 godz !! jazdy w jedną stronę.
A warto wspomnieć, że autor obecnie szacuje, że zrobione jest około 12 % całości.

Co można więcej dodać ?

To co przedstawił nam autor obecnie i to co zamierza zrobić dalej, tworzone jest na podstawie zdjęć z Google Maps, by jak najdokładniej oddać rzeczywistość, również jeśli chodzi o realny czas przejazdu.
Wersja BETA, którą dostajemy do testów, może zawierać błędy ale służyć ma także do ich wyeliminowania.

Archiwum, które mamy do ściągnięcia zajmuje 400 MB, zawiera w sobie instalator, za którego pomocą zainstalujemy projekt.
Potrzebne miejsce na dysku: ponad 2,4 GB.
Praktycznie wszystko co będzie nam potrzebne do odpalenia tej mapy, zawiera instalator, w zdecydowanej większości projekt opiera się o własne obiekty i spliny.

Wyjątek stanowią obiekty z folderów:

Kod:
Sceneryobjects\Generic\
Sceneryobjects\Railroad_RUE\
Sceneryobjects\Streetobjects_MC\
Sceneryobjects\Streetobjects_RUE\
Te obiekty, raczej każdy powinien posiadać już w swoich zbiorach.

Dobre Rady Wujka @Sponsa_:

Oto pliki, które wyskoczą po przeanalizowaniu programem MapTools:

Kod:
Sceneryobjects\______{{BV}}______OBEJETOS\{{BV_Diversos}}\Balao Elc\Balao Elc.sco
Sceneryobjects\______{{BV}}______OBEJETOS\{{BV_Diversos}}\Portao-01\Portao-01.sco
Sceneryobjects\______{{BV}}______OBEJETOS\{{BV}}@Vila_Boa\Galpao-01.sco
Sceneryobjects\______{{BV}}______OBEJETOS\{{BV}}@Vila_Boa\Galpao-02.sco
Sceneryobjects\______{{BV}}______OBEJETOS\{{OUTROS}}\orehao-01\orehao-01.sco
Sceneryobjects\______{{BV}}______OBEJETOS\{{POSTOS_GAS_}}\Posto-Estradao\Posto-Estradao.sco

Te pliki znajdują się w swoich folderach, ale oryginalnie zawierają portugalską litery alfabetu ă, zatem trzeba ją pozmieniać na zwykłą literę a (Zarówno w nazwie folderu jak i samą nazwę pliku .sco).

W pliku Ailists.cfg znajdują się raczej standardowe wozy, może poza:

Kod:
vehicles\Scania_164L\Scania_164L.bus

Poza tym, dla ruch autobusów AI ustawiony został MAN NG 272

Jako iż projekt pochodzi z Brazylii, korzysta również z ojczystego języka, warto zatem znać kilka przydatnych zwrotów:

Kod:
Parada - Bus Stop
Entrada - Entrance
Saída - Exit
Não Ultrapasse - Don't overtake
Pare - Stop

Z tego co się orientuje mapa nie zawiera strzałek kierunkowych.

Screeny:
[Obrazek: U9RUpqf.jpg]
[Obrazek: 4vBeIoq.jpg]
[Obrazek: SPk4MUU.jpg]
[Obrazek: ws90UTu.jpg]
[Obrazek: RNWyxni.jpg]
[Obrazek: 1i5B1Ve.jpg]

[Obrazek: lc1DL4r.jpg]



Jak na moje typowa brazylijska mapa-monotonia, panit, nic ciekawego, a drzewa po prostu są śmieszne i idealnie sztuczzne.
Słabizna 2/10.
Mapa sama w sobie jeżeli chodzi o trase to jest rzeczywiście bardzo monotonna i nudna, sam po 15 minutach jazdy widziane w kółko to samo doprowadziło mnie to do tego, że zacząłem bawić się w bogusia z m3 w autokarze, ale ta mapa ma swój niepowtarzalny klimat który akurat jest bardzo fajny. Można sobie wyobrazić, że wiezie się turystów z jakiejś wycieczki z miasta do hotelu, wtedy jakoś nawet przyjemnie się gra. Strzałki nie są wymagane gdyż no jest to droga prosta cały czas a tam gdzie nie ma drogi dalej to jest odpowiedni znak. Na autokary w sam raz.
Mógłby ktoś wrzucić link do tych "przetłumaczonych" obiektów.?
Wie ktoś może ile będzie kosztowała pełna wersja tej mapy?
Póki co nie wiadomo jaką cenę autor krzyknie za pełną wersję.Jak wspomniałem w tekście, nad tym projektem pracuje jedna osoba.Przewidywalnie po całkowitym ukończeniu będzie wszystko wiadomo.
Wyszedł patch do mapy autorstwa @jss2008

Cytat:Patch do mapy;
- usuwa błędy związane z nazwami obiektów źle odczytywanych prze Omsi, przez co mapa w oryginale nie uruchamia się,
- nowy rozkład, dodani pasażerowie, których to trzeba zabrać po drodze,
- nowy hof i ailist.cfg.
Cytat:Uwaga to nie jest kompletna mapa, trzeba mieć oryginalną mapę, a foldery z patcha skopiować do OMSI 2 i podmienić wszystkie pliki.

Na mapie nie ma strzałek kierunkowych oraz tablic przystankowych więc trzeba jechać na pamięć i wypatrywać ludzi stojących przy trasie.

Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.pid=133194#pid133194
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Można prosić no nowy link bo coś nie prądzi.
Może i jest to jedna z najdłuższych linii do OMSI, ale też chyba przy okazji najnudniejsza. Wymaga dużego samozaparcia, żeby przejechać całą trasę na raz. Ja odpuściłem po 20min. Może dalej jest bardziej ciekawie, ale początkowy fragment trasy od dworca jakoś mnie nie urzekł.
Przekierowanie