Strefa OMSI

Pełna wersja: Płatne dodatki w przygotowaniu - prezentacja i komentarze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Może i doczekamy się 280.64, to taki 280.33 ale z drzwiami płatowymi.;)
[Obrazek: vDJ4zsovAlY.jpg]
[Obrazek: hmRtkPYBPgQ.jpg]
[Obrazek: 85AqVtscYMM.jpg]
[Obrazek: b_1wevmBFqc.jpg]
[Obrazek: xfU9lp1UO_M.jpg]
Ikarus 280.33, który będzie dostępny jako aktualizacja do i280.
Ale mi się nie podoba to radio na pulpicie... :/ Ale poza tym całkiem w porządeczku, wygląda to tak jak powinno wyglądać. Sądząc po uchwycie do ręcznego jest to jakaś nowsza wersja tego modelu, te z '89 miały jeszcze klasyczne.
Tak, to jest edycja z lat 90., prawdopodobnie ok. 1994 r. - nasze kieleckie Ikarusy 280.70D z tego roku oprócz takiej dźwigni hamulca postojowego miały identyczne okna, z uchwytem do otwierania na środku części przesuwanej, a nie przy listwie.
W poście do którego były załączone powyższe screeny na grupie autora/autorów (https://vk.com/bustrainz grupa dostępna jest chyba z poziomu "gościa" bez potrzeby rejestrowania się na VKontakte i dołączania do grupy) było napisane, iż będzie 10 wersji, od 1984 do 1995 (mi wychodzi 11, ale pewnie jest jakaś wersja "łączona", np. z lat 89-90), a screen powyżej przedstawia wersję z rocznika 1995. Dodatkowo same autobusy są już na ukończeniu, pozostały tylko testy i malowania. Przynajmniej tak mi przetłumaczył google tłumacz, niestety "ja ne panimajet pa ruski".
Co do wersji .33 - mógłby ktoś napisać do autora z pytaniem, czy nie zrobiłby wersji z '89r z przodem po KZNS? http://phototrans.pl/14,215880,0,Ikarus_..._2610.html
To raczej nie byłoby dużo roboty, a mielibyśmy jakiś polski akcent w tych wozach... Zwłaszcza, że jedyne 280.33 w Poslce jeździły pod koniec żywota właśnie z mordką po Solcu.
Ale zrobienie takiej atrapy nie jest problemem. Pliki nie są zablokowane w Ikarusach:P
Czy autorzy modelu planują wersją z automatyczną skrzynią biegów tj. ZF lub Voith?
Jeśli już mieliby umieścić jakiegokolwiek automata, prędzej byłaby to Praga, a nie ZF bądź Voith.
Na kanale użytkownika iajer na Youtubie, pojawił się filmik prezentujący DLC Luzern - a konkretnie przejazd po fragmencie trasy linii 24.
Sam dodatek ma ujrzeć światło dzienne na początku grudnia.
Co prawda cena jest wysoka (25€) i niewspółmierna do ilości "treści" samego dodatku (1 linia autobusowa na 22 minuty jazdy + przerobiony Citaro od Helvete), to muszę przyznać, że wygląda on interesująco (na pewno lepiej od ostatnich DLC pokroju Palmy czy Ruhrgebiet...).



Przekierowanie